IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> იშლება subaru legacy B4 rsk, 893 600 282
კარლი
გამოხმაურება Mar 8 2011, 21:20
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 21
რეგისტრ.: 8-March 11
მომხმარებელი № 1,889





დამტვრეულია მხოლოდ მარცხენა ფარი სარკეები, (ერთის შუშა მთელია) 1 დისკი არის დამტვრეული და მარჯვენა შუშა
ლაბავოი დამტვრეულია, დანარჩენი ყველაფერი მთელია და საუკეთესო მდგომარეობაშია
მატორი კარობკა (ტიპტრონიკი) ტურბინები იდეალურია.
მანქანა არის 2000წლის მოდელი



893 600 282 კარლი






Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Mar 21 2011, 18:30
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(svardosanidze @ 21st March 2011 - 14:10) [snapback]247739[/snapback]
VF 31 ეს უყენიაო და დიდიაო

ლეგასის არცერთი ქარხნული ტურბინა არაა ერთმანეთზე დიდი ან პატარა, უბრალოდ ზოგი ახალი თაობაა და ზოგი ძველი, წარმადობა ყველას ერთი აქვს.
საწინააღმდეგოს მტკიცებულებად მიიღება მხოლოდ ტურბინების ფლოუ-ჩარტები ანუ მეპები.
რამეთუ, თუ ლოგიკურად ვიმსჯელებთ, მონო და ტვინ რეჟიმებს შორის გადასვლა ხდება ტურბინების წნევათა შორის სხვაობის მიხედვით და თუ პირველი ტურბინა დიდია, მაშინ ის იმდენად ბევრ გამონაბოლქვს მოიხმარს და იმდენად ბევრს დაუბერავს რომ , მეორე დიდხანს ვერ დაეწევა თუ მეორე პატარა არ იქნება. მკლედ ვისაც ტვინტურბოს მუშაობის სქემაში ცაუხედავს ადვილად მიხვდება რომ ნებისმიერი ტურბინის ზომის შეცვლა მიგვიყვანს ტვინტურბოს მუშAობის არასწორ რეჟიმებზე.
მეტსაც ვიტყვი და თვით PE, რომელიც უშვებს ტუნიგ ტურბინებს ლეგასისთვის (მარტო ეს უშვებს და ძალიან ძვირი ღირს) ტურბინების ზომებს და წარმადობებს არ ცვლის რომ ტვინტურბოს მართვა არ აურიოს.
შეიძლება განსხვავდებოდეს მხოლოდ იმით - საკისრებზეა თუ არა და კიდევ განსხვავდება კომპრესორის კრილჩარკებით, რომელზეც კერამიკული ფენაა დაფენილი და ნაკლებად აცხელებს ჰაერს.
აქ აღსანიშნავია რომ პირველი ტურბინა საკისრებზე არაა რეკომენდირებული, რამეთუ მუდმივად ტრიალებს და ძალიან მალე გამოდის მწყიბრიდან, მეორე ტურბინა რა თაქმა უნდა საკისრებზე სჯობია და შესაბამისად საკსრებიანი უფრო ძვირიცაა, როგორც ქარხნუი ასევე PE-ს წარმოების.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
კარლი   იშლება subaru legacy B4 rsk   Mar 8 2011, 21:20
TRULOVI   ვერ მოგსვლია კაი ა...   Mar 8 2011, 21:21
კარლი  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge