![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ხალხო დამეხმარეთ რამე მიშველეთ რა,მეოთხე ცილინდრზე პერებოი აქვს მანქანას.ისკრა მიდის სვეჩზე,ფარსუნკაც მუშაობს.ბაბინა და რემენი გამოვცვალე და მაგის მერე დაეწყო ეგ რაგაც.ვერავინ ვერ გაიგო რისი ბრალია და რამე აზრი ხო არ გაქვთ??ან ვინმე ელექტრიკი ხომ არ იცით მიმასწავლეთ რა. მანქანა არის ჰონდა პრელუდი 2.2 მატორით
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 21st March 2011 - 22:38) [snapback]247918[/snapback] კლაპნის ბრალია ! სანამ ცივია ძრავი ზაზორი კლაპანსა და კულაჩოკს შორის ნორმალურია და მუსაობს ცვეულებრივად როგორც კი გახურდება მეტალი ფართოვდება და ზაზორი აღარ რჩება კლაპანსა და კულაჩოკს შორის და აზლევს პერებოის კლაპანი არ იკეტება და მაგის ბრალია , , საერთოდ შემშვებ კლაპანს სხვა ზაზორი აქვს გამშვებს სხვა ანუ მეტკაა არეული და კლაპანი მაგიტომ არ იკეტება???თუ კლაპანია გაფუჭებული და გამოცვლა უნდა???მაგრამ გამოცვლა არ მგონია დაჭირდეს იმიტომ რომ სანამ რემენს გამოვცვლიდი მანამდე ჩვეულებრივად მუშაობდა მატორი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Bejo @ Mar 21 2011, 22:44) [snapback]247925[/snapback] ანუ მეტკაა არეული და კლაპანი მაგიტომ არ იკეტება???თუ კლაპანია გაფუჭებული და გამოცვლა უნდა???მაგრამ გამოცვლა არ მგონია დაჭირდეს იმიტომ რომ სანამ რემენს გამოვცვლიდი მანამდე ჩვეულებრივად მუშაობდა მატორი ზედა პოსტი წაიკითხე წერია მანდ მიზეზი რატო იკიდებს პერებოის გათბობის მერე |
|
|
![]() ![]() |