IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მეოთხე ცილინდრი, პერებოი
Bejo
გამოხმაურება Mar 21 2011, 19:36
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ხალხო დამეხმარეთ რამე მიშველეთ რა,მეოთხე ცილინდრზე პერებოი აქვს მანქანას.ისკრა მიდის სვეჩზე,ფარსუნკაც მუშაობს.ბაბინა და რემენი გამოვცვალე და მაგის მერე დაეწყო ეგ რაგაც.ვერავინ ვერ გაიგო რისი ბრალია და რამე აზრი ხო არ გაქვთ??ან ვინმე ელექტრიკი ხომ არ იცით მიმასწავლეთ რა. მანქანა არის ჰონდა პრელუდი 2.2 მატორით biggrin.gif:D:D დამეხმარეთ რა პლზზზ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Bejo
გამოხმაურება Mar 21 2011, 21:03
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(SUB 300 @ 21st March 2011 - 21:56) [snapback]247883[/snapback]
ცივზე ცხელზე ერთნაირატ არის ?

წეღან ჩავხსენი კლემები,და ცოტახნის მერე დავქოქე,მატორიც ცივი იყო და თავიდან ჩვეულებრივად მუშაობდა, ან შეიძლება ცივზე მაღლა რომ ეჭირა აბაროტი ვერ შევამჩნიე პერებოი.მერე რომ გახურდა აბაროტიც დაუვარდა 900ზე და ნელნელა პერებოიც ემატებოდა.თან გაზს რომ მივცემდი მერე დაახლოებით 400ზე ჩამოდიოდა და მერე ისევ 900ზე ადიოდა აბაროტები,თანდათან ემატებოდა პერებოი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 21 2011, 21:38
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Bejo @ Mar 21 2011, 22:03) [snapback]247891[/snapback]
წეღან ჩავხსენი კლემები,და ცოტახნის მერე დავქოქე,მატორიც ცივი იყო და თავიდან ჩვეულებრივად მუშაობდა, ან შეიძლება ცივზე მაღლა რომ ეჭირა აბაროტი ვერ შევამჩნიე პერებოი.მერე რომ გახურდა აბაროტიც დაუვარდა 900ზე და ნელნელა პერებოიც ემატებოდა.თან გაზს რომ მივცემდი მერე დაახლოებით 400ზე ჩამოდიოდა და მერე ისევ 900ზე ადიოდა აბაროტები,თანდათან ემატებოდა პერებოი

კლაპნის ბრალია !

სანამ ცივია ძრავი ზაზორი კლაპანსა და კულაჩოკს შორის ნორმალურია და მუსაობს ცვეულებრივად
როგორც კი გახურდება მეტალი ფართოვდება და ზაზორი აღარ რჩება კლაპანსა და კულაჩოკს შორის და აზლევს პერებოის
კლაპანი არ იკეტება და მაგის ბრალია , , საერთოდ შემშვებ კლაპანს სხვა ზაზორი აქვს გამშვებს სხვა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Mar 22 2011, 08:59
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(SUB 300 @ Mar 21 2011, 22:38) [snapback]247918[/snapback]
კლაპნის ბრალია !

სანამ ცივია ძრავი ზაზორი კლაპანსა და კულაჩოკს შორის ნორმალურია და მუსაობს ცვეულებრივად
როგორც კი გახურდება მეტალი ფართოვდება და ზაზორი აღარ რჩება კლაპანსა და კულაჩოკს შორის და აზლევს პერებოის
კლაპანი არ იკეტება და მაგის ბრალია , , საერთოდ შემშვებ კლაპანს სხვა ზაზორი აქვს გამშვებს სხვა

+11111
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Bejo   მეოთხე ცილინდრი   Mar 21 2011, 19:36
TRULOVI   ჰონდის მამები არია...   Mar 21 2011, 19:40
Bejo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge