![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ესეიგი რა ხდება, მანქანა 0.8 ბუსტზე მუშაობს ჩვეულებრივად, როგორც ბუსტს ვწევ ეწყება დიორგანიები..
დღეს შევცვალე სვეჩები 2 ცალი უმნიშვნელოდ გაბზარული იყო დავაყენე ახლები არ უშველა, შემდეგ პრავოდკა, შედეგი ისევ არ მომცა, შემდეგ ბაბინა, მანქანა არ გასწორდა. დამატებითი სიმპტომები, ცივზე კომიუტერი ზუზუნებს, სვეტაფორზე რო ვჩერდები, იშვიათად მაგრამ რაღაც დეტონაციასავით გაკრავს და უმთავრესი 0.8 ზე ზევით ბუსტს რო უწევ მანქანას დიორგანიები აქვს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 21 რეგისტრ.: 23-March 11 მომხმარებელი № 1,923 ![]() |
ბენზინის და ჰაერის სმესი უნდა სჰეესაბამებოდეს ერტმანეტს, ეგ იმპორმაცია ყველაპერი არის მანკანის ეკუსში ჩადებული, იმიტომ არის რომ სუბარუები პანტა-პუნტიტ რომ სტუკდება, ბუსტის მომატებიტ წარმოიკმნება ღარიბი სმესი და დნება პორშინები. ამას მე ვეძახი ქარტულ ტუნინგს.
სადგაც 4 ატასის მერე ტიტკოს ბენზინი ტავდებაო ვოზდუხამერი ელემენტი აყენია ტუ ოტხკუტხედი?რომელ ცლიანია მანქანა რა ბენზინზე ამუშავებ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(gio933 @ Mar 23 2011, 23:24) [snapback]249017[/snapback] ბენზინის და ჰაერის სმესი უნდა სჰეესაბამებოდეს ერტმანეტს, ეგ იმპორმაცია ყველაპერი არის მანკანის ეკუსში ჩადებული, იმიტომ არის რომ სუბარუები პანტა-პუნტიტ რომ სტუკდება, ბუსტის მომატებიტ წარმოიკმნება ღარიბი სმესი და დნება პორშინები. ამას მე ვეძახი ქარტულ ტუნინგს. სადგაც 4 ატასის მერე ტიტკოს ბენზინი ტავდებაო ვოზდუხამერი ელემენტი აყენია ტუ ოტხკუტხედი?რომელ ცლიანია მანქანა რა ბენზინზე ამუშავებ? 2001 სტი 2-რი მერე ამ სმეს ვინ არეგულირებს 5000 მერე ეწყება დიორგანია |
|
|
![]() ![]() |