![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ესეიგი რა ხდება, მანქანა 0.8 ბუსტზე მუშაობს ჩვეულებრივად, როგორც ბუსტს ვწევ ეწყება დიორგანიები..
დღეს შევცვალე სვეჩები 2 ცალი უმნიშვნელოდ გაბზარული იყო დავაყენე ახლები არ უშველა, შემდეგ პრავოდკა, შედეგი ისევ არ მომცა, შემდეგ ბაბინა, მანქანა არ გასწორდა. დამატებითი სიმპტომები, ცივზე კომიუტერი ზუზუნებს, სვეტაფორზე რო ვჩერდები, იშვიათად მაგრამ რაღაც დეტონაციასავით გაკრავს და უმთავრესი 0.8 ზე ზევით ბუსტს რო უწევ მანქანას დიორგანიები აქვს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გამოაძრე ვოზდუხამერის შტრეკერი და ისე ცადე. მერე ლამბდის შტეკერიც გამოაძრე და ისე ცადე. ასე მანქანა გადადის ავარიულ რეჟიმში, მაგრამ მუშაობს სტაბილურად ვიბრაციის და პერებოის გარეშე, მიხვდები რისი ბრალი იყო საბოლოოდ. ისე სვეჩებმა იცის 4000 ზევით ვიბრაცია
ბუსტს რაც შეეხება არ აუწიო, დეტონაციებს მოგცემს, წვის კამერაში ტემპერატურას მოგიმატებს, გააფუჭებ პორშინებს და ვკლადიშებს. თუ მოუმატებ, კომპიუტერის მუშაობის სქემის გადაკეთება დაგჭირდება, ვინ აკეთებს არ ვიცი სიმართლე გითხრა, გელაშვილი აკეთებდა, ეხლა არ ვიცი. დაჟე კონტროლერის დაყენება ბუსტის შეცვლის გარეშეც ცვლის მატორის მUშაობის რეჟიმს, ბუსტის მოტანის გრაფიკს და მაგაზეც კია სასურველი ეკუს ნასტროიკა. ეკუს კარი ნასტროიკით ყოველგვარი ტუნინგის გარეშე 20 ცხენს მაინც ამოიღებ სტოკი მატორიდან, რასაც მოარგებ ჩვენ ბენზინებს და პარალელურად შეამცირებ დეტონაციის რისკს. |
|
|
![]() ![]() |