![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
pcv -ზე წავიკითხე და სმესი არანაირად არ აირევა. ვიკიპედიაში წერია ყველაფერი pcv ვიკი დავგუგლე და პირველივე ჰიტია. მოკლედ ეგ მუშაობს open loop სისტემით. მაფის მერე ჰაერს უშვებს კარტერში და იგივე ჰაერი ამოქვს ვაკუუმს. ასერომ არავითარი პრობლემა არ იქნება მაგის დაზაგლუშკება. აგერ დრომის http://forums.drom.ru/gt-forum/t1151426497.htmlთემა. |
|
|
![]() ![]() |