![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ესეიგი რა ხდება, მანქანა 0.8 ბუსტზე მუშაობს ჩვეულებრივად, როგორც ბუსტს ვწევ ეწყება დიორგანიები..
დღეს შევცვალე სვეჩები 2 ცალი უმნიშვნელოდ გაბზარული იყო დავაყენე ახლები არ უშველა, შემდეგ პრავოდკა, შედეგი ისევ არ მომცა, შემდეგ ბაბინა, მანქანა არ გასწორდა. დამატებითი სიმპტომები, ცივზე კომიუტერი ზუზუნებს, სვეტაფორზე რო ვჩერდები, იშვიათად მაგრამ რაღაც დეტონაციასავით გაკრავს და უმთავრესი 0.8 ზე ზევით ბუსტს რო უწევ მანქანას დიორგანიები აქვს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
![]() ![]() ![]() ციტატა(TRULOVI @ 24th March 2011 - 21:23) [snapback]249339[/snapback] რატო აი მახომ ჩაუერ ჩვენ ფორუმელს ლოგი და 0.9 ბუსტავდა საერთოდ ვერა მანქანა ხოდზე თან როგორც უთხრა ვოზდუხამრი გაქვ ნახვრად დაბრედილიო ჰო და MAF რომ კვდებოდა იმიტომაც ბუსტავდა 0.9-ს , MAF ნაკლებ ჰაერს აჩვენებდა, სინამდვილეში მეტი მიდიოდა და შედეგად გამოდიოდა ღარიბი სმესი და ცოტა ღარიბ სმესზე რომ მეტს ბუსტას ეგ სიახლეა?? ძრავი ყველაზე მაგრად ეწევა დეტონაციის ზღვარზე, ეგრე რომ არ იყოს, მაში ყველა ბევრ ბენზინს ჩაასხამდა იქნებოდა ბედნიერი, მაგრამ არაა მთლად ეგრე, სმესი უნდა იყოს იმდენი, რამდენიც საჭიროა და 0.9 და გინდა 1.3 ბარი არაფერს არ ნიშნავს, იმიტომ რომ ეს წნევა შეიძლება შექმნილი იყოს სმესისგან კი არა ნაგვისგან და ქაქისგან, რომელიც მატორს ან სიცოცხლეს მოუსწრაფებს ან მოგუდავს და სიმძლავრის ამოქაჩვის საშუალებას არ მისცემს. რაც შეეხება MAF-ის გაფუჭებას: MAF სხვადასხვანაირად ფუჭდება, როგორც წესი გვხვდება ისეთი დაზიანებები როცა დაბალ აბაროტებზე ამდიდრებს სმესს და მაღლებზე აღარიბებს. არ გამიკვირდება კაკოს მანქანს სწორედ ასეთი რამე სჭირდეს (თუ ნორმალური სვეჩები უყენია) იმიტომ რომ მაღალ ბუსტზე ჰარიც ბევრი შედი მატორში, MAF ვეღარ ითვლის ამდენ ჰაერს და სმესი იმდენად ღარიბდება რომ "დიორგანიებით" დადის. კაკო, მეტი რა გითხრა? თუ სვეჩებში დარწმუნებული ხარ, ტყუილად რომ არ ირბინო დიაგნოსტიკაზე, ჯერ სხვა MAF სცადე და თუ ისევ იგივე გაიმეორა მერე ეძებე სხვა მიზეზი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Mar 24 2011, 20:57) [snapback]249351[/snapback] ![]() ![]() ![]() ჰო და MAF რომ კვდებოდა იმიტომაც ბუსტავდა 0.9-ს , MAF ნაკლებ ჰაერს აჩვენებდა, სინამდვილეში მეტი მიდიოდა და შედეგად გამოდიოდა ღარიბი სმესი და ცოტა ღარიბ სმესზე რომ მეტს ბუსტას ეგ სიახლეა?? ძრავი ყველაზე მაგრად ეწევა დეტონაციის ზღვარზე, ეგრე რომ არ იყოს, მაში ყველა ბევრ ბენზინს ჩაასხამდა იქნებოდა ბედნიერი, მაგრამ არაა მთლად ეგრე, სმესი უნდა იყოს იმდენი, რამდენიც საჭიროა და 0.9 და გინდა 1.3 ბარი არაფერს არ ნიშნავს, იმიტომ რომ ეს წნევა შეიძლება შექმნილი იყოს სმესისგან კი არა ნაგვისგან და ქაქისგან, რომელიც მატორს ან სიცოცხლეს მოუსწრაფებს ან მოგუდავს და სიმძლავრის ამოქაჩვის საშუალებას არ მისცემს. რაც შეეხება MAF-ის გაფუჭებას: MAF სხვადასხვანაირად ფუჭდება, როგორც წესი გვხვდება ისეთი დაზიანებები როცა დაბალ აბაროტებზე ამდიდრებს სმესს და მაღლებზე აღარიბებს. არ გამიკვირდება კაკოს მანქანს სწორედ ასეთი რამე სჭირდეს (თუ ნორმალური სვეჩები უყენია) იმიტომ რომ მაღალ ბუსტზე ჰარიც ბევრი შედი მატორში, MAF ვეღარ ითვლის ამდენ ჰაერს და სმესი იმდენად ღარიბდება რომ "დიორგანიებით" დადის. კაკო, მეტი რა გითხრა? თუ სვეჩებში დარწმუნებული ხარ, ტყუილად რომ არ ირბინო დიაგნოსტიკაზე, ჯერ სხვა MAF სცადე და თუ ისევ იგივე გაიმეორა მერე ეძებე სხვა მიზეზი დღეს მივაყენე სხვა მანქანის ვოზდუიხამერი, იგივეს შვრება, შევცვალე კომპიუტერიც, კაროჩე არაფელი არ შველის ![]() |
|
|
![]() ![]() |