![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ესეიგი რა ხდება, მანქანა 0.8 ბუსტზე მუშაობს ჩვეულებრივად, როგორც ბუსტს ვწევ ეწყება დიორგანიები..
დღეს შევცვალე სვეჩები 2 ცალი უმნიშვნელოდ გაბზარული იყო დავაყენე ახლები არ უშველა, შემდეგ პრავოდკა, შედეგი ისევ არ მომცა, შემდეგ ბაბინა, მანქანა არ გასწორდა. დამატებითი სიმპტომები, ცივზე კომიუტერი ზუზუნებს, სვეტაფორზე რო ვჩერდები, იშვიათად მაგრამ რაღაც დეტონაციასავით გაკრავს და უმთავრესი 0.8 ზე ზევით ბუსტს რო უწევ მანქანას დიორგანიები აქვს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
ტურბინიან აირტრეკზე არ მიბუსტავდა 0.7-ზე ზევით, მაშინ როცა სტოკი უნდა ყოფილიყო 1.1-1.2, 1-მდე ადიოდა სანამ კარგად გაცხელდებოდა ძრავი მხოლოდ პირველ ჩაჭერაზე, მერე 0.7-ს არ სცილდებოდა... (დიორგანიები არ ჰქონია), რა არ ვქენი, სვეჩები შევცვაე, ინტერქულერი გავრეცხე, ხამუტების გადამოწმებებიო და რავი რა...
დაბოლოს ერთი პატარა სოლენოიდი შევცვალე და იმენნა შეიცვალა მანქანა, ეგ რომ შევცვალე მანქანა გაყიდული მქონდა, მეორე დღეს უნდა წაეყვანათ და კინაღამ გადავიფიქრე გაყიდვა, იმდენად გამხეცდა რა... მართალია ის აირტრეკი იყო და ეს სუბარუა, მაგრამ სოლენოიდი მგონი ფორესტერსაც აქვს... |
|
|
![]() ![]() |