![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ესეიგი რა ხდება, მანქანა 0.8 ბუსტზე მუშაობს ჩვეულებრივად, როგორც ბუსტს ვწევ ეწყება დიორგანიები..
დღეს შევცვალე სვეჩები 2 ცალი უმნიშვნელოდ გაბზარული იყო დავაყენე ახლები არ უშველა, შემდეგ პრავოდკა, შედეგი ისევ არ მომცა, შემდეგ ბაბინა, მანქანა არ გასწორდა. დამატებითი სიმპტომები, ცივზე კომიუტერი ზუზუნებს, სვეტაფორზე რო ვჩერდები, იშვიათად მაგრამ რაღაც დეტონაციასავით გაკრავს და უმთავრესი 0.8 ზე ზევით ბუსტს რო უწევ მანქანას დიორგანიები აქვს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
მე თვითონ კი შევცვალე, ძაან ზედმიწევნით ვერ ვერკვევი მაგ საკითხში, მაგრამ მგონი ჰაერის ტურბინაში მისაწოდებელი ჰაერის წნევას აკონტროლებდა... არ მესმის რა ეგ და ვერ დავიჩემებ... მაგის გარდა კიდევ 2 სოლენოიდი აყენია აირტრეკზე, რუსების ფორუმები გადავქექე და იქ აღმოვუჩინე ზუსტად ჩემნაირი პრობლემა ვიღაც ქართველს (საქართველოში) და მანდ დავასკვენი რომ ჩემსასაც ეგ ექნებოდა შესაცვლელი... შედეგმაც 100%-ით გაამართლა
სვეჩებსაც რათქმა უნდა დიდი მნიშვნელობა აქვს, მაგრამ არაიმდენი რომ ბუსტზე მაგხელა სხვაობას იძლეოდეს... |
|
|
![]() ![]() |