![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გადავიფიქრე პცვ-ს დაზაგლუშკება და ავხსნი რატომაც და თუ ვცდები რამეში გთხოვთ მითხართ. ბევრი ვიკითხე ამ თემაზე და საბოლოოდ იმ დასკვნამდე მივედი რომ არ ღირს მთლად მოშლა ამ სისტემის...
Pcv valve იგივე positive crankcase ventilation valve ასრულებს შემდეგ ფუნქციებს: იცავს ძრავს, გამონაბოლქვის მავნე ზემოქმედებისგან. კერძოდ, როდესაც ხდება აფეთქება (combustion), ამ დროს მცირე რაოდენობით გაზები იპარება პორშინების ავლით კარტერში და თუ ამ გაზებს არ ექნება სავენტილაციო სისტემა, მაშინ მოხდება შემდეგი რამ: წნევით სალნიკებს დააყრევინებს მატორს ეს 1 პრობლემა, მეორე პრობლემა უფრო მნიშვნელოვანია პირველზე: თუ დავაზაგლუშკებთ და დავტოვებთ მარტო ატმოსფეროში გასასვლელს, მაშინ მივიღებთ შედარებით დაბალ წნევას კარტერში, მაგრამ შიგ მაინც დაგროვდება გაზები AND კონდენსატი, რაც ზეთთან რეაქციასი შევა და მის თვისებებს შეუცვლის , იგი გახდება თხელი და ვერ უზრუნველყოფს ძრავის ნორმალურად მუშაობას რაც იცით ისედაც რომ კარგი არ არის. ამიტომ მე მგონი ჯობია რამე oil სეპარატორი დაყენდეს. სხვა მანქანებზე არის ესეთი რამე, ტოიტა ეტც... (შეიძლება დაშლილებშიც ინახოს, გავლა უნდა) და ეგ დაყენდეს თუ არადა blitz-ის ან რამე მსავსი მწარმოებლის მზა პროდუქტი უნდა ჩაიდგას. რაც ართუ ისე იაფი ჯდება. 400$ ჩამოტანით, ნუ არის უფრო იაფინებიც 150$ ფარგლებში...მგონი... ჯერჯერობით დავტოვებ ისე როგორც სტოკზე იყო და მომავლისთვის ვიქონიებ რამე სეპარატორს აუცილებლად. ისე ამ სეპარატორებზე ფიდბექებიც წავიკითხე და ვინც დააყენა იძახიან რომ ძალიან კარგად მუშაობსო,ანუ დიდი რაოდენობით იგროვებს ზეთს. ერთმა 50 გრამამდე თვეშიო. ჰოდა რავიცი. კარგი მოწყობილობაა და ჩემი აზრით ძალიან საჭიროცაა. მოკლედ, გადავწყვიტე რომ ჯერჯერობით ისევ სტოკზე როგორც ეყენა ისე დავტოვო. მერე აუცილებლად გაუკეთებ რამე ფილტს. განსაკუთრებით განათლებოლი ხალხის აზრი მაინტერსებს. ზეთი + კონდენსატი + გამონაბოლქვი CO2 ანუ რა ხდბეა?! ![]() |
|
|
![]() ![]() |