![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
გამარჯობათ!
მოკლედ ფორესტერ S/TB ზე ტურბინა იხსნება დაგვიანებით. და რისი ბრალი შეიძლება იყოს ? სანთლები ფილტრები ზეთი შეცვლილი მაქვს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gio366 @ 27th March 2011 - 21:10) [snapback]250372[/snapback] XMX_550 თუ ეხლა კარგად ხსნის არაფერი აღარ უნდა მე არ დამიშლია მარა თეორიულად ვიცი რო მასეა.აბაროტის მომატებასთან ერთად ის ბაჩოკი ფარს ატრიალებს და წნევა სულ ტურბინაზე მიდის.თუ გვიან იკეტება ეგ ფარი ესეიგი ეგ მექანიზმი ცუდად მუშაობს.წვრილი ტრუპკები აქვს და შეიძლება გაიჭედოს ეგ ყველაფერი პირიქითაა, მაგ ვაკუუმის ბაჩოკს ვეისტგეითის აქტუატორი ჰქვია იმ ფარს ვეისტგეითი. მუშაობიოს პრინციპი ასეთია: ბუსტი ანუ წნევა აწვება აქტუატორს და წნევა რომ მიაღწევს გარკვეულ ზღვარს, ესს წნევა ერევა ზამბარას, რომლითაც მიდმივას დაკეტილია ვეისტგეითი და ამ ვეისტგეითის გავლით გამონაბოლქვი გადის ტურბინის გვერდის ავლით და შესაბამისად ბუსტიც ეცემა, მერე ბუსტი რომ დაეცემა ეს დაცემული ბუსტი უკვე ვეღარ ერევა ზამბარას და ისევ იკეტება და ისევ ბუსტავს და ეს ყველაფერი მუშაობს ციკლში, რის შედეგადაც მყარდება ბალანსი და საბოლოო ჯამში მივიღებთ გარკვეულ ბუსტს. რაც შეეხება ამ კონკრეტულ მანქანას, გვიან დაბუსტვა შეიძლება ბევრი რამის მიზეზი იყოს და ასე ზეპირად ძნელია მაგაზე მსჯელობა. გვიან დაბუსტვაში შეიძლება დამნაშავე იყოს იყოს ძალიან რანნი ზაჟიგანია, ძალიან მდიდარი სმესი, მომაკვდავი ტურბინა, მომაკვდავი ვოზდუხომერი, მომაკვდავი ბაიპასი, კლაპნების არასწორი რეგულირება, გადამხტარი რემენი, გახეული შლანგი და რა ვიცი კიდევ რამდენი ჩამოვთვალო, ასე რომ მაგას თუ მიადგები და უბრალოდ გამოცნობით დაიწყებ ნაწილების გამოცვლას, შეიძლება დიდხანს, ან საერთოდ ვერ იპოვო |
|
|
![]() ![]() |