![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 29th March 2011 - 00:32) [snapback]250923[/snapback] რომ რესტრიქტორები ჩავსვი ყველა 0,8 მილიმეტრიანებია ჩემთან, მაგრამ ზუსტად ჩემნაირ ლეგასს ერთერთ შლანგში ვუპოვე უფრო განიერი რესტრიქტორი 0,8 დიდია ზომით და შლანგიც განიერია დიამეტრით სადაც ეგ ეყენა. აი მე რომ არასწორად მქონდა ჩასმული მახო შენ რომ მითხარი ეგეთ შლანგში იყო ზუსტად იმ ლეგასზე. აი რესტრიქტორების ზომებზე ნამდვილად ვერ გეტყვი, სხვადასხვა მანქანებზე სხვადასხვანაირები მინახავს, ორი ერთნაირია და ერთი ცოტა უფორ დიდ, მე რაც ვიცი, დიდი რესტრიქტორი დგას მსხვილ შლანგში, რომელიც ჩადის ინთეიქში პირველ ტურბინასთან. ანუ ახლა გავყვები ტავიდან ბოლომდე: პაუკიდენ ამოდის შლანგი და შედის ტრაინიკში, ამ ტრაინიკიდან ერთი მიდის ბაიპასზე და მეორე მიდის კიდევ ერთ ტრაინიკში - პირველ ტურბინასთან, ამ ტრაინიკში ამ შლანგის გარდა მიერთებულია მეატე შლენგი და მსხვილი შლანგით ჩადის ინთეიქში, ამ მოკლე მსხვილ შლანგში უნდა იდგეს ცოტა დიდი რესტრიქტორი. ისე შენს მანქანას რას ერჩი? ვერ დადის? ციტატა(gentoo @ 29th March 2011 - 00:32) [snapback]250923[/snapback] ჰო ეგრეა. სანამ კედელს არ დაეჯახებაი ცხვირით მანამდე არავისი არ გჯერა. იდიოტი ვარ რამის ვიყიდე ეგ კაბელი. სად იპოვე ELM კაბელი? რა ღირდა? თუ იცი ELM 327 v1.3 იყო თუ v1.4 ??მე მჭირდება ეგ კაბელი ევროპული მანქანების ლოგირებისთვის |
|
|
![]() ![]() |