გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Aug 5 2009, 13:43
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
ესეიგი მაწუხებს ეს საკითხი და რავქნა, მოკლეთ ინტერნეტში გამოჩნდა ბლომად ელექტრო სუპერჩარჯერების დიდი ასორტიმენტი, ამბობენ 0,5 ბარამდე ბუსტავსო
|
|
|
|
![]() |
Aug 5 2009, 15:46
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მაგას ძალიან დაბალი სიმძლავრე ექნება და მაქსიმუმ რამდენიმე ცხენი მოუმატოს. დიდი სიმძლავრის ელექტრო სუპერჩერჯერი რო დააყენო, მაშინ ბევრად მძლავრი გენერატორი და აკუმულატორი დაგჭირდება და მარგი ქმედების კოეფიციენტი დაბალი ექნება, რადგან გენერატორის სიმძლავრის გაზრდით ძრავაზე იქნება ბევრად მეტი დატვირთვა, ანუ ძრავის სიმძლავრის ნაწილს გამოიყენებს. არსებობს მექანიკური სუპერჩერჯერები რომლებიც ძრავთანაა დაკავშირებული მექანიკურად "რემნით", თუმცა მათი მარგი ქმედების კოეფიციენტი უფრო დაბალია იმ ტურბინებთან შედარებით, რომლებიც გამონაბოლქვზე მუშაობს. მექანიკურად (თუნდაც ელექტრულად) დაკავშირებული სუპერჩერჯერი ძრავას მატებს რაღაც სიმძლავრეს, თუმცა ამავდროულად ართმევს სიმძლავრეს, რადგან მის ასამუშავებლად საკმაოდ დიდი ენერგია იხარჯება. და სხვაობა მოხმარებულ "სიმძლავრესა" და მის მიერ დამატებულ სიმძლავრეს შორის გამონაბოლქვზე მომუშავე ტურბინებისთვის საგრძნობლად მეტია.
ვოტ მოკლედ ეგ რაღაცა მაიმუნობაა რა ისე მძლავრი ელექტრო სუპერჩარჯერები ადრე ფორმულა1 -ებზე ეყენა, მერე მოხსნეს, რადგან, ავარიის დროს მანქანის აალების შემთხვევაში მუშაობას აგრძელებდა და ცეცხლიც მშვენივრად გრძნობდა თავს |
|
|
|
Aug 5 2009, 15:56
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(chrdili @ Aug 5 2009, 17:46) [snapback]25109[/snapback] მაგას ძალიან დაბალი სიმძლავრე ექნება და მაქსიმუმ რამდენიმე ცხენი მოუმატოს. დიდი სიმძლავრის ელექტრო სუპერჩერჯერი რო დააყენო, მაშინ ბევრად მძლავრი გენერატორი და აკუმულატორი დაგჭირდება და მარგი ქმედების კოეფიციენტი დაბალი ექნება, რადგან გენერატორის სიმძლავრის გაზრდით ძრავაზე იქნება ბევრად მეტი დატვირთვა, ანუ ძრავის სიმძლავრის ნაწილს გამოიყენებს. სადღაც იყო ეგეთი ძლიერი ელექტროსუპერჩარჯერის რეკლამა, იქ ლაპარაკი იყო ცალკე აკუმულატორზე და მის დამტენზე, რომელიც ძაან ცოტა დროით უნდა ამუშავო კიკდაუნის დროს მხოლოდ (15 წამი თუ არ ვცდები) და 0.5 ბარს აძლევს ძრავს, არანაირი მოდიფიკაცია არ სჭირდებაო ძრავსო... თუმცა რავიცი.. 0.5 ბარს მგონი ყველა ხარისხიანმა ატმოსფერულმა იაპოშკამ უნდა გაუძლოს.. 15 წამი მაინც... ციტატა(chrdili @ Aug 5 2009, 17:46) [snapback]25109[/snapback] არსებობს მექანიკური სუპერჩერჯერები რომლებიც ძრავთანაა დაკავშირებული მექანიკურად "რემნით", თუმცა მათი მარგი ქმედების კოეფიციენტი უფრო დაბალია იმ ტურბინებთან შედარებით, რომლებიც გამონაბოლქვზე მუშაობს. მექანიკურად (თუნდაც ელექტრულად) დაკავშირებული სუპერჩერჯერი ძრავას მატებს რაღაც სიმძლავრეს, თუმცა ამავდროულად ართმევს სიმძლავრეს, რადგან მის ასამუშავებლად საკმაოდ დიდი ენერგია იხარჯება. და სხვაობა მოხმარებულ "სიმძლავრესა" და მის მიერ დამატებულ სიმძლავრეს შორის გამონაბოლქვზე მომუშავე ტურბინებისთვის საგრძნობლად მეტია. ეგ ჩვეულებრივი კომპრესორია, მერსოებზე და ბევრ ამერიკულ მანქანაზე დგას კომპრესორები მართალია, ძრავს სიმძლავრე ეხარჯება კომპრესორის დატრიალებაზე, და შესაბამისად მქკ უფრო დაბალი აქვს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
bondzgi1 ელექტრო სუპერჩარჯერი Aug 5 2009, 13:43
PAINKILLER
![]() ![]() |