![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
კაროჩე დგეს მეორეთ დაემართა დილით რო დავქოქავ პირველზე არ იქოქება მეორე ცდაზე დაიქოქება ტახომეტრი ავა 1.5ზე და მერე უცებ ნულზე ვარდება და ქვრება, მესამე ცდაზე ჩვეულებრივად იქოქება რისი ბრალია ხო არ იცით დამეხმარეთ მირჩიეთ რამე ჯიგრულად წინასწარ მადლობა
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(diasa @ 2nd April 2011 - 13:22) [snapback]252837[/snapback] პრავოდკის შეცვლა მართლა ვერ უშველის? თუ სიბნელეში ჩანს რომ სადმე იზოლაციას არღვევს, მაშინ ყველა ვარიანტში უნდა შეიცვალოს. რომ ქვრება მაგის ბრალია თუ არა ნამდვილად არ ვიცი, თუმცა მაგის წვლილიც როა მაგაში მგონი ფაქტია. როცა დენი გადააქვს სხვაგან, მაგ შემთხვევაში სანთელზე არი უფრო სუსტი ნაპერწკალი და აალება არ ხდება დროული. მაგისგან შეიძლება ქონდეს ცუდი გაწევა, მომატებული წვა, "პერებოი" და ა.შ. P.S. სურათზე რაც გაქვს შემოხაზული დიდად, ეგ კონდინციონერის კომპრესორი უნდა იყოს |
|
|
![]() ![]() |