IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> boost control solenoid, გაწმენდა
gentoo
გამოხმაურება Mar 11 2011, 18:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია.

solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე.
ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება?????



და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით.
თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი..

ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Apr 9 2011, 02:04
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
სურათებსაც დავამატებ იქნებვინმეს დაჭირდეს...




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
ორი სამკუთხედით (ისრით) არი აღნიშნული რესტრიქტორების ადგილმდებარეობა.

პირველი: სოლენოიდების ყუთში, ე.წ "შავ ყუთში", 2-ე შლანგში ზის თუ არ მეშლება.

მეორე: პაუკიდან გამომავალი ბაიპასისკენ რომ მიდის ტრაინიკში. მაგ ტრაინიკზე ერთი ბაიპასში მიდის მეორე ქვემოთ ჩადის ტურბინის პლასმასის ინთეიქში.

მესამე: ქვემოთ რომელიც მიდის ტრაინიკიდან იქაც რესტრიქტორი უნდა.

მეოთხე კოპრესორსა და ვესტგეიტის აქტუატორს შორის რომ ტრაინიკია, ქვედა მხარეს ზის (კომპრესორის მხარეს) ერთი პატარა რესტრიქტორი.


maxouni რესტრიქტორის ზომები თუ გახსოვს იქნებ დაწერო ჰა? მე არ ვიცი და თუ რამე შეცდომა მაქვს იქნებ მიმითითო.

დედაც ვატირე ამის. ფუელ ქათს მიკეთებს ისევ. აშკარად აჩქარებისას 3 სიჩქარეში 3-ჯერ ფანჩურს მირყტავს ისეთს იწევს რო რავიცი და რომ ავა 6500-7000-მდე FUEL CUT რამის ჩაქვრეს, ისევ რომ მივაჭერ ავა ბუსტი მაღლა და ისევ FUEL CUT-ს მიკეთებს თუ რას შვება ვერ გავიგე.


pressure relief valve-ის აქტუატორიდან იყო ვაკუუმის შლანგი გამომხტარი. ხამუთის გაკეთება დამავიწყდა. დაუსვი ხამუთი და ისევ ისე შვება. ოღონდ კომპი არ დამისბროსია.

მოკლედ დაჩიკი უნდა ვიყიდო თორე დავიტანჯე ასე ვმარჩიელობ ვანგასავით ბლია...
66 კოდს მიგდებს sequential twin turbo... კარდად ნაცნობი და საკვარელი 66 კოდი...

და
დავიტანჯე მართლა

http://legacygt.com/forums/showthread.php/...urbo-66316.html

painkiller შენცა ტო? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   boost control solenoid   Mar 11 2011, 18:24
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge