![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
სურათებსაც დავამატებ იქნებვინმეს დაჭირდეს... ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ორი სამკუთხედით (ისრით) არი აღნიშნული რესტრიქტორების ადგილმდებარეობა. პირველი: სოლენოიდების ყუთში, ე.წ "შავ ყუთში", 2-ე შლანგში ზის თუ არ მეშლება. მეორე: პაუკიდან გამომავალი ბაიპასისკენ რომ მიდის ტრაინიკში. მაგ ტრაინიკზე ერთი ბაიპასში მიდის მეორე ქვემოთ ჩადის ტურბინის პლასმასის ინთეიქში. მესამე: ქვემოთ რომელიც მიდის ტრაინიკიდან იქაც რესტრიქტორი უნდა. მეოთხე კოპრესორსა და ვესტგეიტის აქტუატორს შორის რომ ტრაინიკია, ქვედა მხარეს ზის (კომპრესორის მხარეს) ერთი პატარა რესტრიქტორი. maxouni რესტრიქტორის ზომები თუ გახსოვს იქნებ დაწერო ჰა? მე არ ვიცი და თუ რამე შეცდომა მაქვს იქნებ მიმითითო. დედაც ვატირე ამის. ფუელ ქათს მიკეთებს ისევ. აშკარად აჩქარებისას 3 სიჩქარეში 3-ჯერ ფანჩურს მირყტავს ისეთს იწევს რო რავიცი და რომ ავა 6500-7000-მდე FUEL CUT რამის ჩაქვრეს, ისევ რომ მივაჭერ ავა ბუსტი მაღლა და ისევ FUEL CUT-ს მიკეთებს თუ რას შვება ვერ გავიგე. pressure relief valve-ის აქტუატორიდან იყო ვაკუუმის შლანგი გამომხტარი. ხამუთის გაკეთება დამავიწყდა. დაუსვი ხამუთი და ისევ ისე შვება. ოღონდ კომპი არ დამისბროსია. მოკლედ დაჩიკი უნდა ვიყიდო თორე დავიტანჯე ასე ვმარჩიელობ ვანგასავით ბლია... 66 კოდს მიგდებს sequential twin turbo... კარდად ნაცნობი და საკვარელი 66 კოდი... და დავიტანჯე მართლა http://legacygt.com/forums/showthread.php/...urbo-66316.html painkiller შენცა ტო? ![]() |
|
|
![]() ![]() |