![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
მართალი ხარ მანდ უნდა იყოს ტრაინიკი, რომელშიც თუ არ ვცდები შედის მეათე შლანგი და კიდევ boost control solenoid-იდან რომელიც გამოდის თუ არ მეშლება... რესტრიქტორები როგორც შენ ამბობ 4 ცალის მაგივრად 5 უნდა იყოს? და მე როგორც ვიცი დორესტაილამდე და რესტაილინგსაც ყველას 4 აქვს. ვიცი რომელ რესტრიქტორზე ამბობ, ტურბინის ინთეიქში რომელიც შედის მოკლე მსხვილი პატარა შლანგი. მე მანდ არ მიყენია ეგ. როგორც ზემოთ ნახაზშია მასე მაქვს გაკეთებული და მშვენივრად გრძნობს თავს. დაბლებიდანვე იგრძნობა როგორ ხსნის ტურბინას ხმაც მესმის უკვე (აქამდე არ ქონდა ეგ ხმა) მერე 4 rpm-ზე უკვე ლაგი აქვს 1 წამით, არც კი, და 4500 უკვე მაპანჩურებს და ბოლომდე ჯიგრულად უბერავს. უბრალოდ მე pressure relief კლაპანზე რომ 22 მილი შედის მაგის შეერთება დამავიწყდა რომ ვაწყობდი და 7000 RPM-ზე ფუელ ქათს მიკეთებდა. ეგ და კიდევ ვაკუუუმიდან რომ ბენზინის ზნევის რეგულატორზე მიდის ეგეც არ მქონდა შეერთებული... უფრო სწორად ხამუთების გაკეთება დამავიწყდა და წნევამ მოგლიჯა. პ.ს http://www.uklegacy.com/forums/index.php?s...00793&st=20 ეს თემ აუნდა გადავიკითხო ერთი. დღეს ბოქსებში ვიქნები საგამოსკენ და თუ მოიცლის მანახე რომელ ტრაინიკზე ამბობ. აქედან მართლა ძნელია რამის გაგება. ![]() |
|
|
![]() ![]() |