![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 627 რეგისტრ.: 28-June 10 მდებარ.: signagi მომხმარებელი № 1,209 ![]() |
DODGE PEUGEOT გამოშვების წელი: 1997 ------------------------------------------ 1995 ძრავი: 3.3L V6 ----------------------------------------------- 3.0 V6 ცხენის ძალა: 163 ---------------------------------------------- 167 გადაცემათა კოლოფი: ავტომატური (4) ------------------------- მექანიკა (5) ავტომობილის მასა: 1485კგ -------------------------------------- 1530კგ (მარა ზაპასკას მოვხსნი და კიდევ რაღაცეებს) წამყვანი თვლები: წინა -------------------------------------------- წინა 0-100კმ/ს : ? -------------------------------------------------- 0-100კმ/ს: 9,7წ რას მეტყვით სიჩქარეები კარგად რომ გადავრთო გავასწრებ?ან რომელი ბენზინი ჩავასხა კატალოგში 95ოქტანობის უწერია |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(gio366 @ 11th April 2011 - 18:20) [snapback]255435[/snapback] დაბალი ოქტანობის მატორში მაღალი ოქტანობის ბენზინს თუ ჩაასხავ ჩEმი აზრით არ უნდა იყოს პრობლება.ეს როცა მაღალი ოქტანობის მატორში დაბალ ბენზინს ასხავ ეგ არაა კაი რადგან მაღალ წნევაზე რომ იკუმშEბა სანთელის ნაპერწკლამდე ფეთქდება ბენზინი.როგორც დიზელი ფეთქდება უსვეჩოდ ციტატა(Black Jo @ 11th April 2011 - 18:25) [snapback]255439[/snapback] ცუდი იმით იქნება რომ შენი მაღალი ოცტანობის ბენიზნი არ დაიწვება წვის კამერაში და გამოვა უკან და შედეგად არც ძალა ექნება მანქანას +1 საწვავი დამწვარი არ იქნება კლეპნების გახსნისას და სროლას დაიწყებს გლუშიწელიდან. თეორიულად ალბათ კლაპნები და კატალიზატორი შეიძლება დააზიანოს. გაწევა კი ნამდვილად უარესი ექნება მაგ შემთხვევაში |
|
|
![]() ![]() |