![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 65 რეგისტრ.: 25-March 11 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,925 ![]() |
ძრავის გარეცხვა მინდა სადმე ხომ არ მირჩევდით სად.გარანტირებული რომ ვიყო რომ არაფერი დააზიანონ
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
რას ლაპარაკობთ, ტურბინაში თუ წყალი შედის მაშინ გადააგდე ეგ მანქანა საერთოდ
![]() და საერთოდ, აკუმულატორის კლემის ჩახსნა აუცილებელი არ არის, მაგრამ სასურველი არის, რადგან მანქანა ითვლება რომ ''ძველია" სადმე შეიძლება პროვოდები იყოს დამსკდარი, გადაქექილი, ან დაზიანებული სიმხურვალისგან, შეიძლება კაროტკი მოხდეს, კლემები ჩახსენი და ისე გარეცხე, შეფუთვა არ უნდა არაფელს, ეგრევე დაქოქე და ის რაც ზედ იქნება დარჩენილი წყალი გაშრება ძრავის სიმხურვალით ![]() ციტატა(maxouni @ 15th April 2011 - 14:50) [snapback]256801[/snapback] მე კიდევ მინახავ მანქანა რომელსაც მატორის გარეცხვის შემდეგ მატორი გასაკეთებელი და პრავოდკა შესაცვლელი გაუხდა. მართალია რისკი მხოლოდ 0.1%-ია, მაგრამ 01.>0-ზე. დანარჩენი თქვენი საქმეა +1 დასტურ |
|
|
![]() ![]() |