გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 27 2009, 16:51
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 |
ნიკი: TwinTurbo
სახელი: მიშა გვარი: პარუნაშვილი მანქანა: Subaru Legacy GT წელი: 1999 ფერი: რუხი დამატებითი ინფო: 2.0 TT 260HP ZEROSPORT Tuned სურათები: ![]() ![]() წინა გახსნილი თემა ალბათ წაიშლება |
|
|
|
![]() |
Aug 7 2009, 12:24
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:18) [snapback]25690[/snapback] ვაა, მახო, შენ არ ისვენებ რაა ჰეეე, რა მომასვენებს. გადარეული ვარ, 0.3 ბარი მაქვს და პიკებში 0.4, ხომ მაგარია? ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:18) [snapback]25690[/snapback] ტურბინების გაპარალელება კარგი იდეაა, მე დაჟე მაინტერესებდა რამე ჩიპის გაკეთება რომელიც ღილაკის მეშვეობით გადართავდა Parallel/Sequental რეჟიმებს მაგის გაკეთEბაც შეიძლება . ოღონდ ჩიპით კი არა სელენოიდების ბლოკით, აქ რაც შლანგებია შეცვლილი ეგენი უნდა შევიდეს ამ ბლოკში და და ერთი ღილაკით გაკეთდება გადართვა |
|
|
|
TwinTurbo TwinTurbo Jul 27 2009, 16:51
PAINKILLER
![]() ![]() |