გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 27 2009, 16:51
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 |
ნიკი: TwinTurbo
სახელი: მიშა გვარი: პარუნაშვილი მანქანა: Subaru Legacy GT წელი: 1999 ფერი: რუხი დამატებითი ინფო: 2.0 TT 260HP ZEROSPORT Tuned სურათები: ![]() ![]() წინა გახსნილი თემა ალბათ წაიშლება |
|
|
|
![]() |
Aug 7 2009, 12:24
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:18) [snapback]25690[/snapback] ვაა, მახო, შენ არ ისვენებ რაა ჰეეე, რა მომასვენებს. გადარეული ვარ, 0.3 ბარი მაქვს და პიკებში 0.4, ხომ მაგარია? ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:18) [snapback]25690[/snapback] ტურბინების გაპარალელება კარგი იდეაა, მე დაჟე მაინტერესებდა რამე ჩიპის გაკეთება რომელიც ღილაკის მეშვეობით გადართავდა Parallel/Sequental რეჟიმებს მაგის გაკეთEბაც შეიძლება . ოღონდ ჩიპით კი არა სელენოიდების ბლოკით, აქ რაც შლანგებია შეცვლილი ეგენი უნდა შევიდეს ამ ბლოკში და და ერთი ღილაკით გაკეთდება გადართვა |
|
|
|
Aug 7 2009, 12:30
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(maxouni @ Aug 7 2009, 14:24) [snapback]25694[/snapback] ჰეეე, რა მომასვენებს. გადარეული ვარ, 0.3 ბარი მაქვს და პიკებში 0.4, ხომ მაგარია? მაგის გაკეთEბაც შეიძლება . ოღონდ ჩიპით კი არა სელენოიდების ბლოკით, აქ რაც შლანგებია შეცვლილი ეგენი უნდა შევიდეს ამ ბლოკში და და ერთი ღილაკით გაკეთდება გადართვა და ეგ დაბალი ბუსტი რისი ბრალია, იქნებ ეგ დაადგინო და არა გადაკეთებები იჩალიჩო? დამატებითი სოლენოიდების ბლოკი არ დაგჭირდება, თავისი სოლენოიდებით იჩალიჩებ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
TwinTurbo TwinTurbo Jul 27 2009, 16:51
PAINKILLER
![]() ![]() |