IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:44
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:19) [snapback]25691[/snapback]
მაგ ლინკზე კი რაღაც სისულეები წერია ბლომად Smaller Turbo და Larger Turbo-ს ახსენებენ, როცა ორივე ტურბინა პრაქტიკულად ერთნაირია

როგრო არის ერთნაირი არ გადამრიო. ორივე მოხსნილი მქონდა და მეორე აშკარად უფრო დიდია, უბრალოდ გარედან რომ ჟეშტის საფარი აქვს ეგ არის ერთი ზომის smile.gif
ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:19) [snapback]25691[/snapback]
პახოდუ ძველ ლეგასის ორი ვეისტგეიტი აქვს ...

მერე რა გინდა, კაკრაზ აუქმებენ მაგ მეორე ვესტგეითს. ახალზე შეგიძლია დაიკიდო. ისე ძველზეც შეგიძლია გააუქმო და არაფერიც არ მოხდება. ჩვეულებრივად იმუშავებს და არც ოვერბუსტი გექნება.
ჩეკს კიდევ ხანდახან ანთებსო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო   Aug 7 2009, 12:02
PAINKILLER   ტურბინების გაპარა...   Aug 7 2009, 12:19
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge