გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 27 2009, 16:51
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 |
ნიკი: TwinTurbo
სახელი: მიშა გვარი: პარუნაშვილი მანქანა: Subaru Legacy GT წელი: 1999 ფერი: რუხი დამატებითი ინფო: 2.0 TT 260HP ZEROSPORT Tuned სურათები: ![]() ![]() წინა გახსნილი თემა ალბათ წაიშლება |
|
|
|
![]() |
Aug 7 2009, 15:13
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:30) [snapback]25697[/snapback] და ეგ დაბალი ბუსტი რისი ბრალია, იქნებ ეგ დაადგინო და არა გადაკეთებები იჩალიჩო? გადაკეთებას არც ვჩალიჩობ, უბრალოდ ამ ინფოს წავაწყდი და ფავორიტების ნაცვლად აქ დავაგდე შემი დაბალი ბუსტი იმის ბრალია რომ მუდმივად გახსნილია ბაიპასი. აი რატომ არის გახსნილი ეგ კაცმა არ იცის. ჩემთან ბაიპასს ECU მართავს სოლენოიდით. სოლენოიდი მუშაობს და კლაბანიც მუშაა. აი ECU რატომ აგზავნის არასწორ სიგნალს ეგაა გასარკვევი. სავარაუდოდ საიდანღაც იღებს დამახინჯებულ პარამეტრს, მაგრამ საიდენ იღებს ეგ რომ გავარკვიო მაშინ დატა ლოგინგი მინდა და მერე იმის ანალიზი. ECU-ს ლოგის გამშიფრველი გეგულებათ ვინმე? აუ გავუოფეთ კაცს თემა. იქნებ სხვაგან გადაგვიტანონ სადმე თუნდაც აქ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...amp;#entry23372 |
|
|
|
Aug 7 2009, 15:27
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(maxouni @ Aug 7 2009, 17:13) [snapback]25731[/snapback] გადაკეთებას არც ვჩალიჩობ, უბრალოდ ამ ინფოს წავაწყდი და ფავორიტების ნაცვლად აქ დავაგდე შემი დაბალი ბუსტი იმის ბრალია რომ მუდმივად გახსნილია ბაიპასი. აი რატომ არის გახსნილი ეგ კაცმა არ იცის. ჩემთან ბაიპასს ECU მართავს სოლენოიდით. სოლენოიდი მუშაობს და კლაბანიც მუშაა. აი ECU რატომ აგზავნის არასწორ სიგნალს ეგაა გასარკვევი. სავარაუდოდ საიდანღაც იღებს დამახინჯებულ პარამეტრს, მაგრამ საიდენ იღებს ეგ რომ გავარკვიო მაშინ დატა ლოგინგი მინდა და მერე იმის ანალიზი. ECU-ს ლოგის გამშიფრველი გეგულებათ ვინმე? აუ გავუოფეთ კაცს თემა. იქნებ სხვაგან გადაგვიტანონ სადმე თუნდაც აქ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...amp;#entry23372 ბაიპასში რას გულისხმობ, ვეისტგეიტს თუ Air Bypass Valve-ს, ანუ ქარხნულ ბლოუოფს? ინტერქულერზე რომ კლაპანია მაგას ECU არანაირად არ მართავს, ვესტგეიტს კი მართავს, მაგრამ შეიძლება სოლენოიდი კარგი იყოს, მთავარია სოლენოიდის მუშაობის დროს სხვა არაფერი უშლიდეს ვესტგეიტის აქტუატორზე წნევის დაგდებას, ანუ შეიძლება სოლენოიდი იხსნება მაგრამ აქტუატორიდან წნევა არ გამოდის, შეიძლება სადმე შლანგია გაჭედილი ან რაღაც ამგვარი, შეამოწმე აბა ყველა შლანგი... აუ, მოდერი სადაა? გადაიტანოს რა ეს პოსტები სხვა თემაში.... მახო, გახსენი თემა შენს 0.3 ბუსტზე და იქ ვიბაასოთ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
TwinTurbo TwinTurbo Jul 27 2009, 16:51
PAINKILLER
![]() ![]() |