IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> TwinTurbo, TwinTurbo
TwinTurbo
გამოხმაურება Jul 27 2009, 16:51
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




ნიკი: TwinTurbo
სახელი: მიშა
გვარი: პარუნაშვილი
მანქანა: Subaru Legacy GT
წელი: 1999
ფერი: რუხი
დამატებითი ინფო: 2.0 TT 260HP ZEROSPORT Tuned

სურათები:





წინა გახსნილი თემა ალბათ წაიშლება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 15:13
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:30) [snapback]25697[/snapback]
და ეგ დაბალი ბუსტი რისი ბრალია, იქნებ ეგ დაადგინო და არა გადაკეთებები იჩალიჩო?

გადაკეთებას არც ვჩალიჩობ, უბრალოდ ამ ინფოს წავაწყდი და ფავორიტების ნაცვლად აქ დავაგდე wink.gif
შემი დაბალი ბუსტი იმის ბრალია რომ მუდმივად გახსნილია ბაიპასი. აი რატომ არის გახსნილი ეგ კაცმა არ იცის. ჩემთან ბაიპასს ECU მართავს სოლენოიდით. სოლენოიდი მუშაობს და კლაბანიც მუშაა. აი ECU რატომ აგზავნის არასწორ სიგნალს ეგაა გასარკვევი. სავარაუდოდ საიდანღაც იღებს დამახინჯებულ პარამეტრს, მაგრამ საიდენ იღებს ეგ რომ გავარკვიო მაშინ დატა ლოგინგი მინდა და მერე იმის ანალიზი. ECU-ს ლოგის გამშიფრველი გეგულებათ ვინმე?

აუ გავუოფეთ კაცს თემა.
იქნებ სხვაგან გადაგვიტანონ სადმე
თუნდაც აქ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...amp;#entry23372
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 7 2009, 15:27
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Aug 7 2009, 17:13) [snapback]25731[/snapback]
გადაკეთებას არც ვჩალიჩობ, უბრალოდ ამ ინფოს წავაწყდი და ფავორიტების ნაცვლად აქ დავაგდე wink.gif
შემი დაბალი ბუსტი იმის ბრალია რომ მუდმივად გახსნილია ბაიპასი. აი რატომ არის გახსნილი ეგ კაცმა არ იცის. ჩემთან ბაიპასს ECU მართავს სოლენოიდით. სოლენოიდი მუშაობს და კლაბანიც მუშაა. აი ECU რატომ აგზავნის არასწორ სიგნალს ეგაა გასარკვევი. სავარაუდოდ საიდანღაც იღებს დამახინჯებულ პარამეტრს, მაგრამ საიდენ იღებს ეგ რომ გავარკვიო მაშინ დატა ლოგინგი მინდა და მერე იმის ანალიზი. ECU-ს ლოგის გამშიფრველი გეგულებათ ვინმე?

აუ გავუოფეთ კაცს თემა.
იქნებ სხვაგან გადაგვიტანონ სადმე
თუნდაც აქ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...amp;#entry23372

ბაიპასში რას გულისხმობ, ვეისტგეიტს თუ Air Bypass Valve-ს, ანუ ქარხნულ ბლოუოფს?

ინტერქულერზე რომ კლაპანია მაგას ECU არანაირად არ მართავს, ვესტგეიტს კი მართავს, მაგრამ შეიძლება სოლენოიდი კარგი იყოს, მთავარია სოლენოიდის მუშაობის დროს სხვა არაფერი უშლიდეს ვესტგეიტის აქტუატორზე წნევის დაგდებას, ანუ შეიძლება სოლენოიდი იხსნება მაგრამ აქტუატორიდან წნევა არ გამოდის, შეიძლება სადმე შლანგია გაჭედილი ან რაღაც ამგვარი, შეამოწმე აბა ყველა შლანგი...



აუ, მოდერი სადაა? გადაიტანოს რა ეს პოსტები სხვა თემაში....

მახო, გახსენი თემა შენს 0.3 ბუსტზე და იქ ვიბაასოთ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TwinTurbo   TwinTurbo   Jul 27 2009, 16:51
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge