![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
რამე ისეთი მინდა, ძალიან სუსტი და ძველი რომ არ იყოს, DirectX 9.0c რომ გაქაჩოს (ან თუ ახალი დრაივერებით 10.1-საც გაუშვებს, მთლად უკეთესი), სასურველია 8500GT-9500GT-9800GT ამ მოდელებიდან რომელიმე, დამატებითი კვების კაბელი და სუპერკვებისბლოკი რომ არ სჭირდებოდეს
![]() აბა ვის უნდა ვიდეოკარტის აფგრეიდი?? გამოუშვით ძველი კარტები აქეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 19th April 2011 - 13:21) [snapback]258221[/snapback] ისე მე GTS250 დავიწყებ ამით ![]() ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 19th April 2011 - 13:21) [snapback]258221[/snapback] ხოდა მეც მაგას ვფიქრობ, ალბათ 240 არ ჩამორჩება 128 ბიტიან 9800-ს 240GT არის ორი ვერსია, DDR3 და DDR5 , ხოდა რომელიც დდრ3-ეა ძალიან ჩამორჩება 9800Gთ-ს 128 ბიტიანს, მაგრამ აი დდრ5-ე რომელიც არის ეგ ზალიან ახლოს არის 9800Gთ 256 ბიტიანთან, შენს 128 ბიტიან კარტაზე უკეთესია უმეტეს ტესტებში.... 430 და 9800Gთ 128 ბიტიანი ჩათვალე ერთიდაიგივეა (თუ რაღაც ტესტებს არ ჩავთვლით), პროსტა 430 მოდელი არის ახალი გრაფიკული ჩიპი, რომელიც უფრო ნაკლებს მოიხმარს ვატებს თითქმის ორჯერ ნაკლებს და კვებაც არ უნდა დამატებითი.. და რათქმაუნდა HDMI და DirectX 11.0 ციტატა(PAINKILLER @ 19th April 2011 - 15:35) [snapback]258287[/snapback] 256 ბიტიანი თუ არის, მე ავიღებ 100 ლარად subarfan/s20 რომ ყიდის 260GTX ეგ კარგი კარტაა, მაგრამ რამდენში ყიდის ეგ არვიცი ![]() 9800 GT 256 bit Interface: PCI-E 2.0 x16 Core Clock: 600 MHz Shader Clock: 1500 MHz Memory Clock: 900 MHz (1800 DDR) Memory Bandwidth: 57.6 GB/sec FLOPS: 336 GFLOPS Pixel Fill Rate: 9600 MPixels/sec Texture Fill Rate: 33600 MTexels/sec 430 GT 128 bit Interface: PCI-E 2.0 x16 Core Clock: 700 MHz Memory Clock: 800 MHz (1600 DDR) Memory Bandwidth: 25.6 GB/sec Shader Operations: 67200 MOperations/sec Pixel Fill Rate: 11200 MPixels/sec Texture Fill Rate: 5600 MTexels/sec Vertex Operations: 16800 MVertices/sec 240 GT DDR5 Interface: PCI-E 2.0 x16 Core Clock: 550 MHz Shader Clock: 1360 MHz Memory Clock: 1700 MHz (3400 DDR) Memory Bandwidth: 54.4 GB/sec FLOPS: 261.12 GFLOPS Pixel Fill Rate: 4400 MPixels/sec Texture Fill Rate: 17600 MTexels/sec 260 GTX Interface: PCI-E 2.0 x16 Core Clock: 576 MHz Shader Clock: 1240 MHz Memory Clock: 999 MHz (1998 DDR) Memory Bandwidth: 111.888 GB/sec FLOPS: 714.24 GFLOPS Pixel Fill Rate: 16128 MPixels/sec Texture Fill Rate: 36864 MTexels/sec 250 GTS Interface: PCI-E 2.0 x16 Core Clock: 738 MHz Shader Clock: 1836 MHz Memory Clock: 1100 MHz (2200 DDR) Memory Bandwidth: 70.4 GB/sec FLOPS: 470.016 GFLOPS Pixel Fill Rate: 11808 MPixels/sec Texture Fill Rate: 47232 MTexels/sec |
|
|
![]() ![]() |