![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
მოკლედ რაც ამ ფორუმზე განცხადებებს ვუყურებ მგონი ყველას ტეინების პადვესკა აქ გასაყიდი და მემგონი ყველას რეგულირებადი პადვესკა აქ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რასპორკა არ უშველის, ალბათ სუხოიზე ამბობ, სტაბილიზატორებზე. ეგ უშველის, მაგრამ ძაანაც არა, უკანა სუხოის გაჟოსტკებით უკანა საბურავების მეტი :მოცურების კუთხეს " ინარცუნებ. მანქანა უფრო ნეიტრალური ქდება, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რო უფრო კარგად უხვევს, იმიტომ რომ გადაადგილება გექნება მეტი მოსახვევში. ჯერ რაზვალები დაარეგულირე ისე, რომ მაქსიმალური თრეაშენი გქონდეს და შიგნითა მხარე დაახლოებით 10 გრადუსით უფრო ცხლდებოდეს ვიდრე ბორბლის გარეთა მხარე. მერე პრუჟინებით დაარეგულირე ბალანსი მაქსიმალურად შესვლა გამოსვლის მიხედვით,
მერე უკვე საფარის მხიედვით სადაც უნდა იარო დაარეგულირე ამორტიზატორების სიჟოსტკე. გადაასწორე ბორბლის წნევები და მხოლოდ მერე გაანეიტრალურე მანქანა სუხოებით. ბოლოს ისევ საბურავის წნევების თამაშზე გადახვალ. რც ციკლი შეიძLება ბევრჯერ გაიმეორო და ბოლოს მაზოხიზმში გადახვიდე, მე უკვე 4 ჯერ მაქვს რაზვალი გასწორებული სტენდზე და კიდე რამდენჯერმე გადანასტროიკებული ![]() ახლა ტრეკი მინდა რო საბოლოოდ გავიგო რა მჭირდება |
|
|
![]() ![]() |