IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სპორტული რაზვალი, რამდენზეუნდა დავაყენოთ?
leqsoo
გამოხმაურება Jan 16 2011, 13:30
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




მოკლედ რაც ამ ფორუმზე განცხადებებს ვუყურებ მგონი ყველას ტეინების პადვესკა აქ გასაყიდი და მემგონი ყველას რეგულირებადი პადვესკა აქ smile.gifდა ყველას აინტერესებს სპორტული რაძვალის ამბავი! მოკლედ შევცვალე პრუჟინები და დავაყენე უფრო დაბლები და შედეგად მივიღე "სპორტული რაზვალი" მოკლედ რაზვალის ელექტრონულ აპარატს რო შეაერთებ რა თვალის წაქცევის კუთხეს თუ რაგაც ჟანდაბას რო გაჩვენებს მგაზე აჩვენა 1.45 და გაასწორა 0.45 მეტით აღარ შევიდა თვალი ანუ წინ მაქ 0.45 ით სპორტული რაძXვალი ეგ არაფერი და ძაან მეცჩქარებოდა და უკანები დავტოვე ისე და უკანაც ალბათ იქნებოდა 1.45 დახრა ხოდა უკან საერთოდ სწორდება? მერე რამდენზე უნდა დავტოვოთ დახრილი მაქსიმალური შედეგის მისაღებად? რასაც ვაკვირდები უმრავლეს მანქანას წინ აქვთ წაქცეული თვალი და უკან სწორად დგას ხოდა როგორაა სწორი აბა კომპედენტური პირების რჩევები მაინტერესებს და არსებობს თუ არა ჩვენ ქალაქში ნიჭიერი "რაზვალშიკი" ვინც დაარეგულირებს ამ ყველაფერს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
bako
გამოხმაურება Apr 22 2011, 21:46
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




რასპორკა არ უშველის, ალბათ სუხოიზე ამბობ, სტაბილიზატორებზე. ეგ უშველის, მაგრამ ძაანაც არა, უკანა სუხოის გაჟოსტკებით უკანა საბურავების მეტი :მოცურების კუთხეს " ინარცუნებ. მანქანა უფრო ნეიტრალური ქდება, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რო უფრო კარგად უხვევს, იმიტომ რომ გადაადგილება გექნება მეტი მოსახვევში. ჯერ რაზვალები დაარეგულირე ისე, რომ მაქსიმალური თრეაშენი გქონდეს და შიგნითა მხარე დაახლოებით 10 გრადუსით უფრო ცხლდებოდეს ვიდრე ბორბლის გარეთა მხარე. მერე პრუჟინებით დაარეგულირე ბალანსი მაქსიმალურად შესვლა გამოსვლის მიხედვით,
მერე უკვე საფარის მხიედვით სადაც უნდა იარო დაარეგულირე ამორტიზატორების სიჟოსტკე. გადაასწორე ბორბლის წნევები და მხოლოდ მერე გაანეიტრალურე მანქანა სუხოებით. ბოლოს ისევ საბურავის წნევების თამაშზე გადახვალ.

რც ციკლი შეიძLება ბევრჯერ გაიმეორო და ბოლოს მაზოხიზმში გადახვიდე, მე უკვე 4 ჯერ მაქვს რაზვალი გასწორებული სტენდზე და კიდე რამდენჯერმე გადანასტროიკებული biggrin.gif

ახლა ტრეკი მინდა რო საბოლოოდ გავიგო რა მჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
leqsoo   სპორტული რაზვალი   Jan 16 2011, 13:30
NetDevil   leqsoo ოპტიმალური შ...   Jan 16 2011, 14:13
shreketa  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge