![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 22 რეგისტრ.: 2-March 11 მომხმარებელი № 1,879 ![]() |
ეჰ მოხდა ის რაზეც წამიკითხავს ხოლმე. რამდენიმე საატის წინ აეროპორტის ტრასაზე მანქანა უცებ აღარ რეაგირებდა გაზზე და შიგნით ბენზინის სუნი დადგა, სანამ გავჩერდი კი ვიგორავე 200 მეტრამდე ისე რომ ძრავი არ გამითიშია (მექანიკაა), ჩავხედე ძრავს და რომ იტყვიან ელდა მეცა. დაგლეჯილი კბილანებიანი რემნის ნაწილი დავინახე:
![]() ესეიგი გაწყდა ისე რომ ამოამტვრია პლასტმასის საფარი. ![]() რა მეშველება არ ვიცი. მირჩიეთ რამე... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
karoche
გიზო, როგორც შენ იძახი მაშIნ შეიძლება რომელიმე პორშინიც იყოს გახვრეტილი.................. მაგრამ ოთხივე რასპრედვალს, როგორც მახსოვს, აქვს ისეთი მდგომარეობა როცა არცერთი სარქველი არაა ღია, როცა რემენი წყდება, სარქველების პურუჯინის ხარჯზე რასპრედვალი თავიოსით გადახტება იმ ასე ვთქვათ მკვდარ პოზიციაში, როცა ყველა სარქველი დახურულია... და კლაპანი რაღამ უნდა გაღუნოს, აი ამას ვერ ვიგებ ეს მარტო ცემი მოსაზრებაა და არავითარი ფასეულობა არ გააჩნია, ძრავი რომ მქონდა ძველი მანქანის ამორებული, იმაზე შევამოცმესავით, და ოთხივე რაპრედვალს ჰქონდა დაახლოებით1/5 ეგეთი ტავისუფალი ხოდი |
|
|
![]() ![]() |