![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 22 რეგისტრ.: 2-March 11 მომხმარებელი № 1,879 ![]() |
ეჰ მოხდა ის რაზეც წამიკითხავს ხოლმე. რამდენიმე საატის წინ აეროპორტის ტრასაზე მანქანა უცებ აღარ რეაგირებდა გაზზე და შიგნით ბენზინის სუნი დადგა, სანამ გავჩერდი კი ვიგორავე 200 მეტრამდე ისე რომ ძრავი არ გამითიშია (მექანიკაა), ჩავხედე ძრავს და რომ იტყვიან ელდა მეცა. დაგლეჯილი კბილანებიანი რემნის ნაწილი დავინახე:
![]() ესეიგი გაწყდა ისე რომ ამოამტვრია პლასტმასის საფარი. ![]() რა მეშველება არ ვიცი. მირჩიეთ რამე... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ეხლა დავაკვირდი კარგათ ფოტოს , სადაც ნათლად ჩანს რომ რემენის ცალი მხარე გაცვეთილია
ანუ რას ნისნავს ეს , არის სპეციალური ხუფი რომელიც დგას კალენვალის კბილანის ზევიდან , ანუ რემენი დადის კალენვალის კბილანაზე და ეს ხუფი ადგას ზევიდან როგორც სტრახოვკა კბილი რომ არ გადააგდოს ღვედმა თუ ვიმსჯელებთ ამ კუთხით და ვიცით რომ ღვედი გამოცვლილია როკიკებთან ერთად თან ზალიან დიდი გარბენიც არ არის , ჩემი აზრით დაშვებულია შეცდომა რემნის გამოცვლის დროს , ხელოსანმა კალენვალზე რემნის დამჯერი სწორედ არ დაარეგულირა, იყო ოდნავ დაშვებული დაბლა და ედებოდა რემენს რამაც გამოიწვია ერთ ზოლზე რემნის შეჭმა , ღვედი დასუსსტდა და გაწყდა , თუ მთელ სიგძეზე ესეა ღვედი დაზიანებული , დიაგნოზი დასმულია . რადგან ძრავი არ გაიჭედა არის რაღაც პროცენტი რითაც შეიძლება ითქვას რომ კლაპნები გადარჩენილი იყოს ![]() |
|
|
![]() ![]() |