IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბენზინის წნევა, ლეგასი ბ4
gentoo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 20:03
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ბენზანასოსზე ვერ ვიპვე თემა.


დღეს გავზომეთ ნწევა და 2.4 იყო ხალასტოიზე და მიდგმულზე 3.2-3.0-ზე
ლეგასი ბ4 rsk-ზეა ლაპარაკი.

ადრე გავზმომე მახსოვს და 4 ბარამდე იყო.
100-ის მერე გაზის მიდგმაზე გუდავს, პერებოის აძლევს.

როგორც ვატყობ ბენზონასოს გაედო.

ბენზინის თემაში რაც დავწერე წვასთან დაკავშირებით, 10 ლიტრამდე წვავს თქო შეიძლება ამასთან კავშირში იყოს?

და რას ფიქრობთ ამაზე. walbro-ზე უკეთესია ყველაფრითო და ძაან აქეს ეს ნასოსები.

ამ ორს შორის რა განსხვავებაა და ლეგასზე რომელი ჯობია დავაყენო.

სტოკი წნევის რეგულატორი წავა?



http://cgi.ebay.com/GS340-HRC-290-LPH-fuel...=item3a65392936


http://cgi.ebay.com/GS340-HRC-255-LPH-fuel...=item3cb6b22cef



ბენზინის ფილტრი 3-4 თვის წინ შევცვალე 525-ის ფილტრი მიყენია წინ. თავისი გავაუქმე.
ჰაერის ფილტრი და ზეთი უკვე გამოსაცვლელი იქნება ალბათ. 4-ი გავიარე თითქმის.

სვეჩებიც ეგრე 4 თვის წინ. პლატინუმები აყენია. მაგრამ პაუკეზე პრობლემები ქონდა და სვეჩEბი რომ ვნახე სულ შავი იყო. პერელივანიეს აკეთებდა ალბათ. უფრო სწორად ჰაერი შექონდა ბლომად ინთეიქში და მაგის გამო იყო მთლიანად შავი.
არ გამიწმენდია ისე მივაეყენე. და დაენძრეოდა რამეს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება May 5 2011, 10:06
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
ჩახსნა რას ქვია ვერ გავიგე მაპატიე ცოტას ვჭედავ ახალ გაღვიძებულზე.

ვაკუუმიდან რომ მიდის რეგულატორზე შლანგი, სილოკონის შლანგი. მაგას მოუჭირე ხელი რომ ჰაერს აღაღ ემოძრავა. რომ ჩახსნა ვაკუუმიდან ხომ გააპარებს მერე?
ჩავხსნი საერტოდ. კარგი. და ვაკუუმის მხარეს დავაზაგლუშკებ. ბოდიში maxouni.

მანდ ორჯერ დავახამუთე ეგ შლანგი და დამეზარა მოხსნა, მაგრამ თუ საჭიროა ჩავხსნი კიარა გადავჭრი საერთოდ biggrin.gif


კიდევ რას დავაკვირდი იცი?
დილით რომ არ იქოქებოდა ხოლმე ეგ რისი ბრალია. რამდენიმეჯერ უნდა დატრიალება.
დღეს დავტოვებ ამ მანომეტრს შეერთებუს და ხვალ დილით ვნახავ წნევას თუ იკავებს სისტემაში.

ეჭვი მაქვს რომ ვერ იკავებს იმიტორო დღეს რომ მივაერთე მანომეტრი და დაქოქვავცადე, რამოდენიმე წამი დაჭირდა სისტემაში წნევის დაგროვებას. ერთი 10-20 წამი საერთოდ არ იყო წნევა, რამოდენიმეჯერ მომიწია ზაჟიგანიის გახსნა-დაკეტვა და ნელ ნელა, ნახევარ ნახევარი ბარით ავწიე 3-მდე, მერე დაიქოქა უპრობლემოდ.
მე მგონი რეგულატორს ჭირს რაღაცა და წნევას ვერ იკავებს. შეილება აპარებს. ან ღაღაცა. ნასოსი ბრალი არ მგონია.

ეხლა ვნახავ მანუალში ტურბინიანის წნევას ზუსტად და მოვალ smile.gif

ყველაფერი სპეციფიქიშენში ჯდება wink.gif biggrin.gif

3,7 ბარზე საერთოდ ითიშება ჩვენი ნასოსი. shutoff discharge pressure აქვს 3.7.
2,9 kgf/cm2 - 3.2 არის ნორმალური წნევა, რეგულატორ გამოერთებულზე.
ისე 2.4-2.3

ახლა კოპრესია და vacuum leak test-ი დამრჩა მარტო და ეგაა.
მერე afr დაჩიკი უნდა დავაყენო.
და დილით დაქოქვის პრობლემა მოვაგვარო.
სპს. რესპექთი maxoun smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   ბენზინის წნევა   Apr 27 2011, 20:03
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge