![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ბენზანასოსზე ვერ ვიპვე თემა.
დღეს გავზომეთ ნწევა და 2.4 იყო ხალასტოიზე და მიდგმულზე 3.2-3.0-ზე ლეგასი ბ4 rsk-ზეა ლაპარაკი. ადრე გავზმომე მახსოვს და 4 ბარამდე იყო. 100-ის მერე გაზის მიდგმაზე გუდავს, პერებოის აძლევს. როგორც ვატყობ ბენზონასოს გაედო. ბენზინის თემაში რაც დავწერე წვასთან დაკავშირებით, 10 ლიტრამდე წვავს თქო შეიძლება ამასთან კავშირში იყოს? და რას ფიქრობთ ამაზე. walbro-ზე უკეთესია ყველაფრითო და ძაან აქეს ეს ნასოსები. ამ ორს შორის რა განსხვავებაა და ლეგასზე რომელი ჯობია დავაყენო. სტოკი წნევის რეგულატორი წავა? http://cgi.ebay.com/GS340-HRC-290-LPH-fuel...=item3a65392936 http://cgi.ebay.com/GS340-HRC-255-LPH-fuel...=item3cb6b22cef ბენზინის ფილტრი 3-4 თვის წინ შევცვალე 525-ის ფილტრი მიყენია წინ. თავისი გავაუქმე. ჰაერის ფილტრი და ზეთი უკვე გამოსაცვლელი იქნება ალბათ. 4-ი გავიარე თითქმის. სვეჩებიც ეგრე 4 თვის წინ. პლატინუმები აყენია. მაგრამ პაუკეზე პრობლემები ქონდა და სვეჩEბი რომ ვნახე სულ შავი იყო. პერელივანიეს აკეთებდა ალბათ. უფრო სწორად ჰაერი შექონდა ბლომად ინთეიქში და მაგის გამო იყო მთლიანად შავი. არ გამიწმენდია ისე მივაეყენე. და დაენძრეოდა რამეს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 5th May 2011 - 12:04) [snapback]265394[/snapback] ვაკუუმის მხარე დააზაგლუშკე უბრალო შურუპით, მოჭერით უარესს შვები ოქეი. ბოდიში თავიდან ვერ მიხვდი უცბად. მერე რო დავფიქრდი მივაგენი, მოვხსენი და აიწია ეგრევე 2.9 - 3.0 ბარზე. ბუსტზე სიმართლე თქვი, თითქმის 4 ბარამდე ადის (3,7 - 3,8). ნუ პირველ ტურბინას დავაბერინე 2500 აბაროტამე, მეტზე ადგილი არ მეყო უბრალოდ. 2500 არ ვიცი რამდენად ეყოფოდა, 0.8 ბარია თუ არ ვცდები. მეტზე არ დამიტრიალებია. ვგონებ არ იყო საჭირო, ეგეც სრულიად საკმარისი იყო. გატესტვა მინდოდა უბრალოდ 3.8 ბარი მემგონი სრულიად საკმარისია. ![]() ციტატა(maxouni @ 5th May 2011 - 12:04) [snapback]265394[/snapback] ნუ მაქექინებ ახლა მანუალს და დარწმუნებული ხარ რომ ეგ ტურბინიანის მონაცემებია? გეტყვი სად ვნახე და როგორ ვნახე. არ გინდა არსად ქექვა გეტყვი ზუსტად და თუ არასწორია მითხარი და მოვძებნი. არ მეზარება ![]() Subaru Liberty 2003. pdf ეს ფაილი რომაა. მანდ Fuel pressure დავსერჩე და მარტო ეგ ეწერა. მერ ე kPa დავსერჩე. მერე სროლით მოვყევი და ვათვალიერებდი მთლიანად და არსად სხვაგან ბენზინის წნევა ნახსენები არ იყო გარდა იმისა რაც მე დავწერე. ციტატა(maxouni @ 5th May 2011 - 12:04) [snapback]265394[/snapback] ბენზონასოსის წარმადობა გაზომე. ზეპირად არ მახსოვს რამდენი უნდა გამოვიდეს, მაგრამ წარმადობა იზომება დაქოქილზე აბრატკის შლანგის ბოთლში ჩადებით. უნდა ნახო 5 წუთში რამდენი გამოვა. მოკლედ მე ხეპირად არ მახსოვს და დრომის ფორუმს თუ მოქექავ არ გაგიჭირდება მაგის მოძებნა არც ეგ მეზარება და არც გამიჭირდება ![]() ისედაც, დლიტით რომ არ იქოქება ეგ უნდა მოვაყუჩო ეგ პრობლემა. უნდა გადავატრიალო ყველაფერი წნევაზე ბენზინზე და ა.შ. მერე ერთი 5 მანაულში შევაჯერო ჩემი მოპოვებული ინფორმაცია. შენ კი გამოგკითქხე უკვე ყველაფერი რაც მჭირდებოდა. დანარჩენი ჩემი (მარჯვე) ხელების საქმეა. თუ არ დამეზარა ჩალიჩი. კარგია. მადლობა. |
|
|
![]() ![]() |