![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
ჯიგრებო ჩემს ლეგასიზე მინდა blow off-ი მინდა დავაყენო ღირს თუ არა და რას მირჩევთ?
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
მადლობა დაველოდები პეინას შემოსვლას და განათლებასაც მივიღებ
![]() რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე აღარ მახსოვა რომელზე გარკვევით ეწერა რომ blow off-ი არის ტურბინის დამატებითი კლაპანი რომელიც ყველა შემთხვევასი იცავს ტურბინას.უფრო მალე ანთავისუფლებს ტურბინას ზედმეტი ჰაერისაგან ტურბინაც ნაკლებ ნაგრუზკაშია.კიდევმტელი ღამე ვიფიქრე დაჭირდებოდა თუ არა კომპს დაპრაშივკება blow off-ის მერე და მივედი იმ დასკვნამდე რომ არ დაჭირდება,იმიტომ რომ ეგა კლაპანს ხსნის გაზს რომ აუშვებ მაშინ(მექანიკაზე ესეა)სიჩქარის შეცვლისას.ასევე მაისი კლაპანი დაკეტილია და არა მგონია რომ ჰაერი დაიკარგოს ისე და აბაროტი დაუვარდეს დაქოქილზე და ჩაქვრეს მერე ფც ფც ფც რომ იზამც ხოლმე ჯამრთელობა თქო ვეტყვი და ეგააა რა ![]() ![]() |
|
|