![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
ჯიგრებო ჩემს ლეგასიზე მინდა blow off-ი მინდა დავაყენო ღირს თუ არა და რას მირჩევთ?
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
giurza
მაგაშია საქმე რომ ზედმეტ ჰაერს უშვებს, მაგრამ ეგ მაგ ზედმეტ ჰაერს ჰაერში უშვებს (იმიტომ რომ დიდ ბუსტებზეა უფრო გათვლილი), ზავაცკოი ბაიპასი კიდევ ისევ ჰაერის სისტემაში აბრუნებს, ინტერქულერამდე. მაგიტომაც ვიძახი თუ ძალიან არ აპირებ ბუსტის აწევას და მანქანის გაძლიერებას (რაც თავისთავად გამოიწვევს ძრავში ბლომად ნაწილების შეცვლას, აგრეთვე ინტერქულერის ზომის გაზრდას, ან ბავშე ფრონტალურად გადმოტანას, ბანზინის მიწოდების სისტემის გაუმჯობესებას, ზეთის რადიატორის დაყენებას და ა.შ.) აზრი არ ექნება მაგის დაყენებას და ფაქტიურად უფუნქციოდ იქნება, რომელსაც ამავ დროს კარგი ნასტროიკა სჭირდება თორემ, ან ადრე გამოუშვებს ჰაერს და ბუსტს დაგიგდებს ანდა დროზე არ გამოუშვებს მაგ ჰაერს და, ან ტურბინიდან ინტერქულერამდე მიმავალი პლასტმასის შლანგს გახეთქავ (უკეთეს შემთხვევაში) ანდა ტურბინის კრილჩატკებს დაღუნავ. |
|
|