![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
Guests ![]() |
ინეტში წავიკითხე რომ რაღაც ტურბოტაიმერი დააყენე და დაისვენებთო (გაჩერების შემდეგ რომ მანქანა არ დატოვო ჩართული პაწა ხანს, გასაგრილებლად)
თქვენ თუ დაგიყენებიათ , სად რა რა ფასად? ანდა ეკონომია საგრძნობი იქნება ვითომ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
Zarios
ვა რა პიპოა!!! მაგარია გილოცავ!!! ![]() წვას რაც შეეხება, რავი აბა?! 12-ის ფარგლებშიც დამყავდა და ეხლა 14-ის ფარგლებში დავდივარ ![]() ტრასაზე 170-ს დაბლა არ ჩამომიცელია, ისე ვიარე დატვირთულმა და 15 მაშინ დაწვა... ხოდა მეტი რა გითხრა?! ![]() ისე თუ სულ 5-ს ზევით იქნება აბაროტები 17-საც დაწვავს ალბათ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 109 რეგისტრ.: 12-August 09 მომხმარებელი № 296 ![]() |
ციტატა(Matador @ Aug 12 2009, 15:35) [snapback]26680[/snapback] Zarios ვა რა პიპოა!!! მაგარია გილოცავ!!! ![]() წვას რაც შეეხება, რავი აბა?! 12-ის ფარგლებშიც დამყავდა და ეხლა 14-ის ფარგლებში დავდივარ ![]() ტრასაზე 170-ს დაბლა არ ჩამომიცელია, ისე ვიარე დატვირთულმა და 15 მაშინ დაწვა... ხოდა მეტი რა გითხრა?! ![]() ისე თუ სულ 5-ს ზევით იქნება აბაროტები 17-საც დაწვავს ალბათ... მადლობა ![]() ისე მე, ფორუმზე რო წერენ ბევრს წვავსო, ისევ ფორუმელების უვიცობას ვაბრალებ. როგორც მე ვიცი ასეთ მანქანებს უყენია EKU, რომელიც ტრანსმისსიას და საერთოდ მანქანას არეგულირებს მძღოლის მართვის მანერაზე.. თუ მძღოლს დაჰყავს მძინარე რეჟიმით, მანქანაც ზანტად დადის, და საკმარისია გაზს ერთი სამჯერ ზედიზედ დააჭირო, მანქანაში იღვიძებენ ყველა ცხენები, და მაშინ კი იცოცხლე ![]() ბევრი მაგალითად დადის მძინარე რეჟიმით და და უცებ აჭერენ გაზს ბოლომდე, მაგ დროს მანქანა განაგრძობს ასე ზანტად სიარულს, პაუზით, თითქოს გგონია ავტომატი აჩმახებსო, და ასე 3-4 წამის შემდეგ კრიფავს სიჩქარეს, მაგრამ ბენზინს კი ყლაპავს ამის გამო. ჩემი გამოცდილებიდან ვიცი ეს. ჩქარა თუ ვაპირებთ სიარულს, და მანქანა თუ ავტომატიკაა, ჯობია ჯერ მანქანა მოვამზადოთ, გადავიყვანოთ აგრესიულ რეჟიმში, და მხოლოდ შემდეგ ვიგაზაოთ. ![]() ასეთია ჩემი კომენტარი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Zarios @ Aug 12 2009, 15:58) [snapback]26684[/snapback] მადლობა ![]() ისე მე, ფორუმზე რო წერენ ბევრს წვავსო, ისევ ფორუმელების უვიცობას ვაბრალებ. როგორც მე ვიცი ასეთ მანქანებს უყენია EKU, რომელიც ტრანსმისსიას და საერთოდ მანქანას არეგულირებს მძღოლის მართვის მანერაზე.. თუ მძღოლს დაჰყავს მძინარე რეჟიმით, მანქანაც ზანტად დადის, და საკმარისია გაზს ერთი სამჯერ ზედიზედ დააჭირო, მანქანაში იღვიძებენ ყველა ცხენები, და მაშინ კი იცოცხლე ![]() ბევრი მაგალითად დადის მძინარე რეჟიმით და და უცებ აჭერენ გაზს ბოლომდე, მაგ დროს მანქანა განაგრძობს ასე ზანტად სიარულს, პაუზით, თითქოს გგონია ავტომატი აჩმახებსო, და ასე 3-4 წამის შემდეგ კრიფავს სიჩქარეს, მაგრამ ბენზინს კი ყლაპავს ამის გამო. ჩემი გამოცდილებიდან ვიცი ეს. ჩქარა თუ ვაპირებთ სიარულს, და მანქანა თუ ავტომატიკაა, ჯობია ჯერ მანქანა მოვამზადოთ, გადავიყვანოთ აგრესიულ რეჟიმში, და მხოლოდ შემდეგ ვიგაზაოთ. ![]() ასეთია ჩემი კომენტარი ![]() მართალია, მასეა ზუსტად ![]() ![]() ![]() ![]() თუმცა POWER რეჟიმში ისედაც ყოველთვის მასეა ![]() ციტატა(Baal @ Aug 12 2009, 17:56) [snapback]26709[/snapback] Matador ნახევარზე მაჩვენებდა ბაკი, რომ ჩამემატებინა მგონი 30 ლიტრზე ნაკლებს ჩაიმატებდა. ტრასაზე მასეც უნდა დაწვას, 10 ლიტრი ტრასაზე არის ნორმალური წვა ტურბინიანი ფორიკასთვის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |