IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბო, ფორესტერზე
jangula
გამოხმაურება May 4 2009, 20:52
გამოხმაურება #1





Guests









ინეტში წავიკითხე რომ რაღაც ტურბოტაიმერი დააყენე და დაისვენებთო (გაჩერების შემდეგ რომ მანქანა არ დატოვო ჩართული პაწა ხანს, გასაგრილებლად)
თქვენ თუ დაგიყენებიათ , სად რა რა ფასად?
ანდა ეკონომია საგრძნობი იქნება ვითომ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Matador
გამოხმაურება Aug 12 2009, 13:35
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




Zarios

ვა რა პიპოა!!! მაგარია გილოცავ!!! smile.gif

წვას რაც შეეხება, რავი აბა?! 12-ის ფარგლებშიც დამყავდა და ეხლა 14-ის ფარგლებში დავდივარ smile.gif

ტრასაზე 170-ს დაბლა არ ჩამომიცელია, ისე ვიარე დატვირთულმა და 15 მაშინ დაწვა... ხოდა მეტი რა გითხრა?! smile.gif

ისე თუ სულ 5-ს ზევით იქნება აბაროტები 17-საც დაწვავს ალბათ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zarios
გამოხმაურება Aug 12 2009, 13:58
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 109
რეგისტრ.: 12-August 09
მომხმარებელი № 296




ციტატა(Matador @ Aug 12 2009, 15:35) [snapback]26680[/snapback]
Zarios

ვა რა პიპოა!!! მაგარია გილოცავ!!! smile.gif

წვას რაც შეეხება, რავი აბა?! 12-ის ფარგლებშიც დამყავდა და ეხლა 14-ის ფარგლებში დავდივარ smile.gif

ტრასაზე 170-ს დაბლა არ ჩამომიცელია, ისე ვიარე დატვირთულმა და 15 მაშინ დაწვა... ხოდა მეტი რა გითხრა?! smile.gif

ისე თუ სულ 5-ს ზევით იქნება აბაროტები 17-საც დაწვავს ალბათ...


მადლობა smile.gif

ისე მე, ფორუმზე რო წერენ ბევრს წვავსო, ისევ ფორუმელების უვიცობას ვაბრალებ.

როგორც მე ვიცი ასეთ მანქანებს უყენია EKU, რომელიც ტრანსმისსიას და საერთოდ მანქანას არეგულირებს მძღოლის მართვის მანერაზე.. თუ მძღოლს დაჰყავს მძინარე რეჟიმით, მანქანაც ზანტად დადის, და საკმარისია გაზს ერთი სამჯერ ზედიზედ დააჭირო, მანქანაში იღვიძებენ ყველა ცხენები, და მაშინ კი იცოცხლე smile.gif

ბევრი მაგალითად დადის მძინარე რეჟიმით და და უცებ აჭერენ გაზს ბოლომდე, მაგ დროს მანქანა განაგრძობს ასე ზანტად სიარულს, პაუზით, თითქოს გგონია ავტომატი აჩმახებსო, და ასე 3-4 წამის შემდეგ კრიფავს სიჩქარეს, მაგრამ ბენზინს კი ყლაპავს ამის გამო.

ჩემი გამოცდილებიდან ვიცი ეს. ჩქარა თუ ვაპირებთ სიარულს, და მანქანა თუ ავტომატიკაა, ჯობია ჯერ მანქანა მოვამზადოთ, გადავიყვანოთ აგრესიულ რეჟიმში, და მხოლოდ შემდეგ ვიგაზაოთ. smile.gif

ასეთია ჩემი კომენტარი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 12 2009, 16:10
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Zarios @ Aug 12 2009, 15:58) [snapback]26684[/snapback]
მადლობა smile.gif

ისე მე, ფორუმზე რო წერენ ბევრს წვავსო, ისევ ფორუმელების უვიცობას ვაბრალებ.

როგორც მე ვიცი ასეთ მანქანებს უყენია EKU, რომელიც ტრანსმისსიას და საერთოდ მანქანას არეგულირებს მძღოლის მართვის მანერაზე.. თუ მძღოლს დაჰყავს მძინარე რეჟიმით, მანქანაც ზანტად დადის, და საკმარისია გაზს ერთი სამჯერ ზედიზედ დააჭირო, მანქანაში იღვიძებენ ყველა ცხენები, და მაშინ კი იცოცხლე smile.gif

ბევრი მაგალითად დადის მძინარე რეჟიმით და და უცებ აჭერენ გაზს ბოლომდე, მაგ დროს მანქანა განაგრძობს ასე ზანტად სიარულს, პაუზით, თითქოს გგონია ავტომატი აჩმახებსო, და ასე 3-4 წამის შემდეგ კრიფავს სიჩქარეს, მაგრამ ბენზინს კი ყლაპავს ამის გამო.

ჩემი გამოცდილებიდან ვიცი ეს. ჩქარა თუ ვაპირებთ სიარულს, და მანქანა თუ ავტომატიკაა, ჯობია ჯერ მანქანა მოვამზადოთ, გადავიყვანოთ აგრესიულ რეჟიმში, და მხოლოდ შემდეგ ვიგაზაოთ. smile.gif

ასეთია ჩემი კომენტარი smile.gif

მართალია, მასეა ზუსტად smile.gif რეალურად კომპი იმახსოვრებს რამოდენიმე რეჟიმს (ანუ მაფებს) სიარულის მანერის მიხედვით (სტატისტიკურად), და შესაბამისად უცვლის ამ რეჟიმებს გარკვეულ მონაცემებზე დაყრდნობით smile.gif მაგალითად თუ ცოტა ხანი აგაზავებ და ხშირად რეზკად ადგავს გაზს, გადართავს ისეთ რეჟიმში რომელშიც გაზის რეაგირებაც მოიმატებს და ბენზინსაც მეტს მიაწოდებს smile.gif შესაბამისად კარობკაც უფრო სწრაფად გადართავს და ა.შ. smile.gif

თუმცა POWER რეჟიმში ისედაც ყოველთვის მასეა biggrin.gif

ციტატა(Baal @ Aug 12 2009, 17:56) [snapback]26709[/snapback]
Matador
ნახევარზე მაჩვენებდა ბაკი, რომ ჩამემატებინა მგონი 30 ლიტრზე ნაკლებს ჩაიმატებდა.

ტრასაზე მასეც უნდა დაწვას, 10 ლიტრი ტრასაზე არის ნორმალური წვა ტურბინიანი ფორიკასთვის smile.gif იმპრეზა კიდევ უფრო ნაკლებს წვავს ტრასაზე


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
jangula   ტურბო   May 4 2009, 20:52
zimbo  
  Aug 12 2009, 15:56
gio840   forika chamodis turbinis gareshe 2.0 iaponiidan da...   Oct 27 2009, 11:08
bukhno   ავტომატური ტურბოტ...   Nov 23 2009, 15:00
mixa  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge