გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 17:49
გამოხმაურება
#1
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
დღეს ცენტრალური დიფერენციალის მექანიკურად ბლოკირების თემა რომ გაცხსენი საინტერესო შეკითხვები წამოვიდა ნორმალურ ხალხთან ერთად თემის გაშლის შედეგად კიდევ ერთი იდეა გამიჩნდა და სანამ დამვიწყებია აქ უნდა დავაფიქსირო.
არაერთჯერ მომისმენია აზრი იმის შესახებ რომ AWD ცუდია, იმიტომ რომ მოსახვევში "რუჩნიკით" ვერ შეხვალ. ჰო და მინდა გითხრათ რომ თუ მოინდომებ ძალიან კარგადაც შეხვალ. თუ FWD დამცველის სადენებზე დააყენებ რელეს, რომელიც ჩაირთვება სადგომი(ხელის) მუხრუჭის ამოწევისას. ასეთ შემთხვევაში რუჩნკით დაზანოსების მომენტში იქნები FWD და როგორც კი ჩაუშვებ "რუჩნიკს" ეგრევე უკანა თვლებიც ჩაერთვება საქმეში |
|
|
|
![]() |
May 11 2011, 16:46
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 396 რეგისტრ.: 7-July 09 მომხმარებელი № 212 |
ამიტომაც მექანიკა კარობკა & DCCD Control forever ... აზანოსე რამდენიც გინდა.
ავტომატიკაზე კიდე სველზე მოსახვევში უნდა ჩააჭირო და რული დაკეცო. მეტს ვერც მოთხოვ ავტომატ AWD-ს! ვისაც ზანოსობა უნდა კიდე გაყიდეთ ავტომატი ფორიკები და იყიდეთ მექანიკა იეღოვები პ.ს (გუშინ ვაზანოსე სველზე, მაგარი ვიკაიფე. არა რაა ასწორებს მექანიკა კარობკა: რასაც გინდა იმას აკეთებ, უფრო მაგრად დადის და კიდე გაცილებით ნაკლებს წვავს წყნარი სიარულით. 10 ლიტრს ვაწვევინებ ქალაქში დაარც ძაან პენსიონერივით არ დავდივარ) |
|
|
|
maxouni ხელის მუხრუჭით მოხვევა Nov 9 2009, 17:49
RACKER მახო ეგ საიდან მოი... Nov 9 2009, 17:51
PAINKILLER
![]() ![]() |