IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ხელის მუხრუჭით მოხვევა, ე.წ. ზანოსი
maxouni
გამოხმაურება Nov 9 2009, 17:49
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




დღეს ცენტრალური დიფერენციალის მექანიკურად ბლოკირების თემა რომ გაცხსენი საინტერესო შეკითხვები წამოვიდა ნორმალურ ხალხთან ერთად თემის გაშლის შედეგად კიდევ ერთი იდეა გამიჩნდა და სანამ დამვიწყებია აქ უნდა დავაფიქსირო.
არაერთჯერ მომისმენია აზრი იმის შესახებ რომ AWD ცუდია, იმიტომ რომ მოსახვევში "რუჩნიკით" ვერ შეხვალ.
ჰო და მინდა გითხრათ რომ თუ მოინდომებ ძალიან კარგადაც შეხვალ. თუ FWD დამცველის სადენებზე დააყენებ რელეს, რომელიც ჩაირთვება სადგომი(ხელის) მუხრუჭის ამოწევისას. ასეთ შემთხვევაში რუჩნკით დაზანოსების მომენტში იქნები FWD და როგორც კი ჩაუშვებ "რუჩნიკს" ეგრევე უკანა თვლებიც ჩაერთვება საქმეში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
GIO-GIO
გამოხმაურება May 11 2011, 16:46
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 396
რეგისტრ.: 7-July 09
მომხმარებელი № 212




ამიტომაც მექანიკა კარობკა & DCCD Control forever ... აზანოსე რამდენიც გინდა.

ავტომატიკაზე კიდე სველზე მოსახვევში უნდა ჩააჭირო და რული დაკეცო. მეტს ვერც მოთხოვ ავტომატ AWD-ს!

ვისაც ზანოსობა უნდა კიდე გაყიდეთ ავტომატი ფორიკები და იყიდეთ მექანიკა იეღოვები biggrin.gif

პ.ს (გუშინ ვაზანოსე სველზე, მაგარი ვიკაიფე. არა რაა ასწორებს მექანიკა კარობკა: რასაც გინდა იმას აკეთებ, უფრო მაგრად დადის და კიდე გაცილებით ნაკლებს წვავს წყნარი სიარულით. 10 ლიტრს ვაწვევინებ ქალაქში დაარც ძაან პენსიონერივით არ დავდივარ)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ხელის მუხრუჭით მოხვევა   Nov 9 2009, 17:49
RACKER   მახო ეგ საიდან მოი...   Nov 9 2009, 17:51
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge