გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 18 2011, 17:15
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 52 რეგისტრ.: 29-December 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,732 |
გამარჯობათ.ე.ი. სათანადო თემა ვერ ვნახე და ახალი გავხსენი.მაინტერესებს აქვს თუ არა 2001-იან ფორესტერს ეკონომაიზერი?ლუქის გვერდზე რო პატარა დისპლეი არის ეგ არ მუშაობს ჩემთან და უბრალოდ საათია ეგ თუ ეკონომაიზერია?
,რა აზრის ხართ 2.0 s/tb რო გადავიყვანო გაზზე?მოდღნავს მატორს? არის თუ არა შესაძლებელი რო კომპიუტერიდან ჩავხსნა ტურბინა,ანუ რო გავაუქმო რა. რა ბენზინი ჩავასხა?ვისოლის რეგულარს ვასხავ და ჯერ ჩეკ ინჟინი არ აუნთია,ხელოსანმა მითხრა თუ აგინთო ე.ი. არ დაევასა საწვავი და უფრო კაი ჩაასხიო.თქვენ რას ფიქრობთ?ქალაქში საგორაოდ მინდა რა,ბევრი რო არ დაწვას. (აბა რაღა ფორესტერი იყიდე,თან ტურბინიანიო ესეთი კითხვები არ დამისვათ მადლობა წინასწარ |
|
|
|
![]() |
May 11 2011, 22:12
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 |
ეკონომიაა უტურბინოს აზრი და ახლა მეზარება ჩამოთვლა რატომ. იაპონური 2,0 უტურბინოს მატორი ძაან იშვიათად ფუჩტება, არც პლიტა ფერადო არ სკდება და იწვება,
იმიტომ რომ არ ადგება ძალა. ბენზინს რეგულარს ასხავ და ფასში ეგ უკვე 10-15 პროცენტია სუპერთან შედარებით. ზეთს იაფიანს ასხავ და მეტს გადიხარ. საბურავები მეტ ხანს ძლებს არ გაზაობის გამო. ტურბინა არ გაგიფუჩტება. და 1-2 ლიტრით ნაკლებს წვავს თუ გამართულია. საგაზაოდ კიდე იმპრეზა არსებობს. სტბ კიდე ხო მარა, სტი ფორესტერის აზრი კი მართლა ვერ გავიგე და მომკალით. არც ტყეღრეში ვარგა და არც საგაზაო მანქანაა ბოლომდე კონსტრუქციის გამო |
|
|
|