IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ღირს თუ არა blow off-ს დაყენება ?
giurza
გამოხმაურება Aug 11 2009, 22:00
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,387
რეგისტრ.: 24-July 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 249




ჯიგრებო ჩემს ლეგასიზე მინდა blow off-ი მინდა დავაყენო ღირს თუ არა და რას მირჩევთ? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Tubal
გამოხმაურება Aug 12 2009, 09:02
გამოხმაურება #2


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




giurza
მაგაშია საქმე რომ ზედმეტ ჰაერს უშვებს, მაგრამ ეგ მაგ ზედმეტ ჰაერს ჰაერში უშვებს (იმიტომ რომ დიდ ბუსტებზეა უფრო გათვლილი), ზავაცკოი ბაიპასი კიდევ ისევ ჰაერის სისტემაში აბრუნებს, ინტერქულერამდე. მაგიტომაც ვიძახი თუ ძალიან არ აპირებ ბუსტის აწევას და მანქანის გაძლიერებას (რაც თავისთავად გამოიწვევს ძრავში ბლომად ნაწილების შეცვლას, აგრეთვე ინტერქულერის ზომის გაზრდას, ან ბავშე ფრონტალურად გადმოტანას, ბანზინის მიწოდების სისტემის გაუმჯობესებას, ზეთის რადიატორის დაყენებას და ა.შ.) აზრი არ ექნება მაგის დაყენებას და ფაქტიურად უფუნქციოდ იქნება, რომელსაც ამავ დროს კარგი ნასტროიკა სჭირდება თორემ, ან ადრე გამოუშვებს ჰაერს და ბუსტს დაგიგდებს ანდა დროზე არ გამოუშვებს მაგ ჰაერს და, ან ტურბინიდან ინტერქულერამდე მიმავალი პლასტმასის შლანგს გახეთქავ (უკეთეს შემთხვევაში) ანდა ტურბინის კრილჩატკებს დაღუნავ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giurza
გამოხმაურება Aug 13 2009, 18:56
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,387
რეგისტრ.: 24-July 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 249




ციტატა(Baal @ Aug 12 2009, 10:02) [snapback]26590[/snapback]
giurza
მაგაშია საქმე რომ ზედმეტ ჰაერს უშვებს, მაგრამ ეგ მაგ ზედმეტ ჰაერს ჰაერში უშვებს (იმიტომ რომ დიდ ბუსტებზეა უფრო გათვლილი), ზავაცკოი ბაიპასი კიდევ ისევ ჰაერის სისტემაში აბრუნებს, ინტერქულერამდე. მაგიტომაც ვიძახი თუ ძალიან არ აპირებ ბუსტის აწევას და მანქანის გაძლიერებას (რაც თავისთავად გამოიწვევს ძრავში ბლომად ნაწილების შეცვლას, აგრეთვე ინტერქულერის ზომის გაზრდას, ან ბავშე ფრონტალურად გადმოტანას, ბანზინის მიწოდების სისტემის გაუმჯობესებას, ზეთის რადიატორის დაყენებას და ა.შ.) აზრი არ ექნება მაგის დაყენებას და ფაქტიურად უფუნქციოდ იქნება, რომელსაც ამავ დროს კარგი ნასტროიკა სჭირდება თორემ, ან ადრე გამოუშვებს ჰაერს და ბუსტს დაგიგდებს ანდა დროზე არ გამოუშვებს მაგ ჰაერს და, ან ტურბინიდან ინტერქულერამდე მიმავალი პლასტმასის შლანგს გახეთქავ (უკეთეს შემთხვევაში) ანდა ტურბინის კრილჩატკებს დაღუნავ.

საფიქრალი გამიჩნდააა თან პადივცემული პეინაც არ გამოჩნდა რომ დაეპოსტა ინფო ლეგასის ბუსტზე
blow off-სტანდარტული 1 ბარზე აღებს კლაპანს ნასტროიკის გარეშე ბუსტს თუ გაზრდი შიგნით პრუჯინა ეცვლება და ეგააა რა მემგონი როგორც ვესტგეიტს.აი ლეგასის კიდევ ბუსტი1.3 ბარი აქვს ორივე ტურბინის როგორც ვიცი
იტოგში პატივცემულმა პეინამ უნდა გამანათლოს რა



ხო ჯიგრებო დახმარება მჭირდება
ანუ მინდა რომ ჩემი მანქანა იყოს კონტროლში და მინდა ზეთის წნევის დაჩიკი ბუსტის დაჩიკი+კონტროლერი და ვაკუუმის დაჩიკი დავაყენო თU გავქაჩავ ტურბო ტაიმერიც მინდა
რას მეტყვით და რას მირჩევთ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
giurza   ღირს თუ არა blow off-ს დაყენება ?   Aug 11 2009, 22:00
Matador  
...   Aug 13 2009, 21:35
giurza  
  Dec 20 2009, 14:31
hyberlevan   ვაა რა საინტერესო ...   Dec 20 2009, 14:42
maxouni   100% ატმოსფეროში გაშ...   Dec 20 2009, 14:44
badri   ეს თემა უკვე გახსნ...   Feb 17 2010, 12:47
RACKER   მანქანაზე უნდა ეყე...   Feb 17 2010, 12:50
badri   RACKER
ციტატ...   Feb 17 2010, 17:19
BuRO  
  Apr 17 2010, 17:47
NOD   მეც მინდა BOV-ის დაყე...   Apr 17 2010, 23:35
Sturbo  
ც...   Feb 12 2011, 21:27
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge