![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ვინმეს გაგიათ რომ მეთანს ბენზინში ურევდნენ? მე ვიცი რომ იანკები უამტებენ, საგონკაოდ.
გსმენიათ ამაზე რამე? რა დადებითი და უარყოფითი თვისებები/მხარეები აქვს აცეტონთან შედარებით. პ.ს მეთანი ძალიან საშიში ნივთიერებაა. 10 მილიგრამიც ყოფნის რომ ადამიანი დააბრმავოს! 100 მილიგრამი კი ფატალურია უკვე!!!! ფრთხილად იყავით ახლოს არ გაიკაროთ მისი შეყნოსვაც კი მანვნებელია!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 15th May 2011 - 00:46) [snapback]268651[/snapback] შენ თუ იცი რომ მარტო დეტონაცია არ არის მატორის მტერი? დეტონაციეზე უარესია გამონაბოლქვის ტემპერატურა და იცი სადამდე ავა? მექანიკურად გაზავებისას მინიმუმ EGT დატჩიკი უნდა გეყენოს პირიქით !!!! უფრო დაბალი ტემპერატურა აქვს წვის. ძრავი 2-ჯერ ნაკლებად ხურდება. რატომ გგონია დეტონაციების გარეშე რატომ მუშაობს მეთანოლი. იმიტომ რომ ნაკლებად ცხელდება და უფრო დაბალ ტემპერატურაზე იწვის. |
|
|
![]() ![]() |