![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, მე პირადად მართლა არ მეგონა თუ ამხელა სხვაობა იყო STI-ს და ჩემსას შორის და...
რავი, სიმძლავრე ერთი და იგივე... საბურავები ერთნაირი... მოკლედ რაღაცას გვატყუებენ ეს იაპონელები რა... ტურბინის გახსნისას STI-მ იმენა ჩამიდო სერიოზულად... მანამდე ერთნაირად მივდიოდით... ხოდა გახსნა და მისი ბევრად ძლიერი აჩქარება ერთი იყო... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
Matador
სტიზე სერიოზულად ფიქრი მეც დავიწყე რაღაც დროის წინ. ცალსახაა რომ იხევს სტბ-ს, მაგრამ მერე დავიკიდე. სტბ-ს კლირენსი მეტია, მოოფროუდო გარემოში უფრო საიმედოა, უფრო რბილია, რასხოდნი დეტალები უფრო იაფია. და სისწრაფე საკმარისი აქვს თუ მაინც და მაინც სტი-თან არ გინდა იგონკაო. და ფორესტერი ადრე ძალიან არ მომწონდა ვიდზე, თან დაბალ მანქანებზე უფრო ვკაიფობ, უფრო საიმედოდ დგანან. ამგრამ აგვისტოს ამბების მერე, წალკით რომ მომიწია ბაკურიანში წასვლა და სანთლით საძებარი იყო ჯიპი, თან ისე რომ გათხოვონ წალკისთვის.... მოკლედ მე ფორესტეზე არჩევანი იმიტომ გავაჩერე, რომ მინდოდა სედანის (დაბალი მანქანის) მანევრი და .... ეკონომიურობა და თან მარალი კლირენსი. სტი-ზე გადასვლით სერიოზულ დარტყმას მივანიჭებდი ჩემს მთავარ პრიორიტეტს - კლირენსს და ცუდ გზაზე საიმედოობას. კლირენსი რომ არ მადარდებდეს, იმპრეზას ან ლეგასის დავითრევდი. ასე რომ რაღაც პონტში გამშვიდებ, მაგრამ ჩემი აზრით სერიოზული არგუმენტებია. ერთი კი არის, სტი-ს კარობკას ვისურვებდი სტბ-ზე და მუხრუჭების დათრევის შანსი რომ მომეცეს, არ გავმაზავ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ May 10 2009, 21:22) [snapback]2713[/snapback] Matador სტიზე სერიოზულად ფიქრი მეც დავიწყე რაღაც დროის წინ. ცალსახაა რომ იხევს სტბ-ს, მაგრამ მერე დავიკიდე. სტბ-ს კლირენსი მეტია, მოოფროუდო გარემოში უფრო საიმედოა, უფრო რბილია, რასხოდნი დეტალები უფრო იაფია. და სისწრაფე საკმარისი აქვს თუ მაინც და მაინც სტი-თან არ გინდა იგონკაო. და ფორესტერი ადრე ძალიან არ მომწონდა ვიდზე, თან დაბალ მანქანებზე უფრო ვკაიფობ, უფრო საიმედოდ დგანან. ამგრამ აგვისტოს ამბების მერე, წალკით რომ მომიწია ბაკურიანში წასვლა და სანთლით საძებარი იყო ჯიპი, თან ისე რომ გათხოვონ წალკისთვის.... მოკლედ მე ფორესტეზე არჩევანი იმიტომ გავაჩერე, რომ მინდოდა სედანის (დაბალი მანქანის) მანევრი და .... ეკონომიურობა და თან მარალი კლირენსი. სტი-ზე გადასვლით სერიოზულ დარტყმას მივანიჭებდი ჩემს მთავარ პრიორიტეტს - კლირენსს და ცუდ გზაზე საიმედოობას. კლირენსი რომ არ მადარდებდეს, იმპრეზას ან ლეგასის დავითრევდი. ასე რომ რაღაც პონტში გამშვიდებ, მაგრამ ჩემი აზრით სერიოზული არგუმენტებია. ერთი კი არის, სტი-ს კარობკას ვისურვებდი სტბ-ზე და მუხრუჭების დათრევის შანსი რომ მომეცეს, არ გავმაზავ. კლირენსი არაა პრობლემა, აგერ რევაზას (ბაალს) მაღალი საბურავები აქვს მიყენებული 17-იან დისკებზე და თითქმის S/TB-ს ქლირენსი აქვს ![]() რაც შეეხება სიგრუბეს, STi არის ოდნავ გრუბი S/TB-ზე, მაგრამ მანევრი ბევრად უკეთესი აქვს ![]() ![]() თუმცა ვინც ფორიკა STi-ზე იტყვის გრუბიაო, RSK-ს სიგრუბე უნდა ნახოს და ხმას აღარ ამოიღებს ![]() ![]() აგერ ჩვენი ძმა და მეგობარი სანდრო ამაღლობელი(aka wrx) იმენნა დატანჯულია თავისი ახალი Spec B-თი, 18-იანი დისკები მოყვება სტანდარტულად და ისედაც გრუბი ბილშტეინებით ვაბშე კარტინგივით არის, სანდროს თირკმელების გადანერგვა დასჭირდება მალე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|