IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რამოდენიმე პრობლემა ძრავზე, ძეთი+ისვრის
TwinTurbo
გამოხმაურება Aug 18 2009, 08:09
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




წინა კვირაში მომიწია რამოდენიმეჯერ ჩასვლა და ჩამოსვლა დასავლეთში და აჭარაში.

ერთ დღესაც გავსინჯე ზეთი, 5 წუთი ვამუშავე მატორი, გავათბე და მერე შევამოწმე, მინიმუმ.
ნუ ვიფიქრე ალბათ ძეთი მატორშია განაწილებული და მაგიტომაა ესეთქო. გავაჩერე 2 საათი მანქანა სწორ ადგილას და შევამოწმე ისევე - Full. წამოვედი თბილისში და დღეს დილას მანქანა დავქოქე თუ არა ეგრევე ჩავაქვრე. 5 წამიც არ ექნებოდა ნამუშევარი. შევამოწმე ზეთი და ისევ მინიმუმზეა. ამ ჯერად ჩავამატე 200 გრამი და ვნახე - Full.

ეხლა თქვენი რჩევა მჭირდება. რამ შეიძლება შეჭამოს ზეთი გარდა მატორისა. დაქცევით არ აქცევს. რამდენად შეიძლება მოუხსნელ მატორზე კომპრესიის შემოწმება, არ ბოლავს მარა მაინც მინდა რო გამოვრიცხო ყველაფერი

და კიდევ ერთი რამ. ისვრის გაშენიის დროს. კატალიზატორი გამოძრობილი მაქვს ორივე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
zimbo
გამოხმაურება Aug 18 2009, 12:51
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




სიარულის მერე მინიმუმ 15 წუთი თუ არ იდგა ზეთის შემოწმებას აზრი არა აქვს. მაგის ნორმები მინიმუმზე უნდა იყოს, მინიმუმს ზევით თუ მინიმუმს ქვევით, სანამ ზეთი კარტერში არ ჩაიწრიტება არ არსებობს. შუპი ზომავს ზეთის დონეს კარტერში, ძრავის მუშაობის დროს ზეთს ნასოსი აკაჩავებს და ააქვს ძრავის სხვადასხვა კვანძების დასაზეთად, ამიტომ კარტერში აღარ არის იმდენი რამდენიც გამორთულზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge