IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> შემშვები კოლექტორის ვაკუუმის წნევა
gentoo
გამოხმაურება May 26 2011, 12:54
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




http://findarticles.com/p/articles/mi_qa38...le_skin;content


http://injector.ua/ru_analiz-razrejeniy.html
http://www.autodata.ru/item.osg?idt=39&idn=1416

ეხლა ვნახე მე მაქვს დაბალი ვაკუუმი.

-40 cmHg როცა მანუალში წერია -48 cmHg-ზე მეტი.
საიდანაც გავიგე რომ ჰაერს იპარავს.

ამ მარტივი ხელსაწყოთი უამრავი ძრავის პარამეტრი შეიძლება გაიგოთ.
როგორია კოლცოები, კლაპნების პრუჟინები კარგია თუ არა და ა.შ.
მოკლედ ერთერთი უძველესი და გამოცდილი მატორის დიაგნოსტიკის ხელსაწყოა.

მირჩიეთ ეხლა რა ვქნა. პაუკი უნდა მოვხსნა და ერთი მოტეხილი ბოლტი ამოვიღო, ასევე
ინთეიქი არის გახეული პატარაზე. ტურბინას რაც ეცმევა რეზინის როა, ეგ სად დავალატკინო?

პ.ს ბოდიში კლავიატურა მიჭედავს და თემის სათაურში კოლექტორი უნდა დამეწერა.
მოდერებს ვთხოვ თუ შეუძლიათ ჩაასწორონ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება May 28 2011, 01:47
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




გეიხარეთ თქვენ მადლობა.

დღეს საღამოს დავშალე და აწყობა დამეზარა.
კიდევ ერთი ჩაწყვეტილი ბოლტი დაემატა smile.gif
რისთვისაც დიდ მადლობას ვუხდი ჩემს ხელებს. არა ხელები მხრებიდან მეზრდება მე, უბრალოდ ძალიან ადვილად წყდება ეს ბოლტები. ეტყობა მე შემხვდა ესეთი მანქანა. 5 მილიმეტრიანი ბოლტებია და ისეთი ჩაჟანგებული და ჩასიკვდილებულია, შოთამ იცის, მაგანაც დაშალა ჩემი ძრავი. (ბალგარკითაც მოგვიწია მუშაობა, მერე ტოკარმაც იმუშავა და მთელი ამბავი იყო მოკლედ laugh.gif)

ეხლა უნდა მოვყვე ჩემი სევდიანი ისტორია. ვიწუწუნო უნდა პატარა. 2 პროფილაქტიკეიშენში ავაწყვეთ ჩემი მანქანა.
პირველი რო დაისტუკა მაშინ და მეორე ლოგი რო ჩავწერეთ მახოსთან და ჰაერს აპარებსო მითხრა.

მანამდე მე ხელი არ მომიკიდია საერთოდ მანქანისთვის. ვიფიქრეთ რომ შემშვები კოლექტორის პრაკლადკა აპარებდა და შოთამ შეცვალა.
მერე ლოგი ჩავწერეთ მე და მახომ ისევ მგონი და მაინც აპარებსო მითხრა.

ყველაფერი ამის შემდეგ დაიწყო ჩემი ტანჯვა და წვალება.

pcv-ს ბრალი მეგონა ჰოდა რო გავწმინდე და აწყობისას ვუჭერდი პაუკი გაიბზარა biggrin.gif

ვიყიდე სხვა პაუკი და მაინც აპარებს ეს დედა ტირებული.

ხვალ მინდა გავსინჯო კიდევ ერთხელ ყველაფერი და ავაწყო საბოლოოდ, თუ არ იმუშავა ნორმალურად ბენზინში ვაბანავებ და მერე ასანთს მივცევ.

და ჩემთადავად სუბარუს მყიდველის კიდე ან რომელიმე ხელოსათნათ მიმსვლელის. გარდა რაზვალშიკისა tongue.gif და ისიც ყველა არა. ზოგი რაზვალშიკი იმისთანააა გული შეგიწუხდება.

შოთა პირადად შენზე ნუ მიიღებ რამეს. ვიცი რომ ძნელია ჩემი პრობლემის მოგვარება.

ჰოდა ამიტომ ვცდილობ ჩემით მოვაგვარო, ანუ არავის ვაწუხებ wink.gif მახო და შოთა გადაყვნენ ჩემ მანქანას, ფორუმზეც ბევრი დამეხმარა რჩევებით. რაკერამ და ა.შ. მაერა შედეგი 0
ხო ბოლიც გავაშვებინე ერთი 5-ჯერ და დავხუფეთ რაც აპარებდა და მეექვსეჯერ აღარ მივსულვარ ბოლზე(გამიტყდა). ლოგში გამოჩნდა რომ აპარებდა.

ერთი ხუთლიტრიანი მიდევს საბარგულში და ძალიან დიდი სურვილი მქონდა რომ გადამესხა ზემოდან, მარა რატმღაც თავი შევიკავე.
ყოველთვის ბოლომდე ვცდილობ პრობლემის მოგვარებას. ყველაფერს ვცდილობ სანამ არ მომბეზრდება.

პ.ს და ყველაზე მაგრად "ვღადაობ" როცა მეუბნებიან რატო შლიდი რას ერჩოდიო (ვხალოსობდი უბრალოდ მეტი საქმე არ მქონდა ჰოდა tongue.gif) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   შემშვები კოლექტორის ვაკუუმის წნევა   May 26 2011, 12:54
VADA   gentoo

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge