![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
მოკლედ მეგობრებო, ბევრი ვიფიქრე თუ ცოტა , იმ დასკვნამდე მივდივარ, რომ ტურბინა ძალიან მაგარია, მაგრამ გამომდინარე იქედან , რომ ბევრი მოძრაობა მიწევს გავიწეწეე, საწვავი ოჯახში ერთ-ერთ წევრად იქცა უკვე და მკვეთრად აისახა ჩემს ბიუჯეტზე. ერთი ნამდვილად ვიცი, რომ Forester ი მინდა ისევ, ოღონდ ტურბინის გარეშე (მიზეზი მგონი გასაგებად ავხსენი). რაც შეეხება ჩემს ფორიკას, ალბათ ასე თუ ისე იცით (დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის და ფოტოებისთვის იხილეთ ჩემი ავტოდრომი). დავამატებ იმას, ჩამოყვანილია მაისში ტოკიოდან 4 B შეფასებით, ძრავი ზეიდეალურ მდგომარეობაში, პერედოკი კარგზე კარგი, ამორტიზატორები ძალიან კარგი. STI - ის ნავაროპტკებით , 2 რასპორკით (კაპოტში და ქვეშ) , მეტალის ჰაერის მილით, იმპრეზას დისკებით, ზიმა-ლეტა საბურავები (თითქმის ახალი აქვს), სვეჟზე სვეჟი სალონი, პიონერის მაგნიტოლა დისკის და მინი დისკის მხარდაჭერით, 12 დინამიკი თავის გამაძლიერებლით ( ზოგჯერ თავი ლაივ კონცერტზე მგონია), 2 ტვ ანტენით სალონში, თავად ტვ სამწუხაროდ ჩვენს სიხშირეზე არ მუშაობს. გარბენი რომ ჩამოვიდა 82 ამდე ქონდა, ეხლა უკვე 85 აქვს. ზეთი და ჰაერის ფილტრი ახალი შეცვლილი მაქვს. პაწა ცარაპკები ჩამოყვა იაპონიიდან ჟეშტის დაზიანების გარეშე და მოვაგვარე , ერთადაერთი ე.წ. პალიროვკა არ აწყენდა და ბენზინის ფილტრის შეცვლა. ჩემი როა ეგოიზმში ნუ ჩამომართმევთ და გეტყვით, რომ ბევრი STI მყავს ამ მანქანით გამწარებული და ძალიან ბევრ BMW ზე სანაძლეო მოგებული 100 მეტრიან დისტანციაზე მათ შორის X-5 (ვისაც არ სჯერა თავად შეამოწმოს). ერთი სიტყვით პრასტოი ძრავიანი ანუ უტურბინო ფორიკა მინდა. მაწყობს გაცვლაც, მაგრამ ძველი კუზაოთი ანუ 2000 იანზე ქვემოთ არ მინდა. რაც მთავარია მანქანა მინდა ისეთივე კარგი , როგორიც ჩემია, ანუ ძრავი, ხადავოი და ჟეშტი ძალიან კარგი. სასურველია იყოს ალისფერი ან შავი , ნაცრისფერი რომ მაჩუქო არ მინდა. მემგონი ცუდი გაცვლა არაა, მითუმეტეს თუ მანქანა მომეწონა თანხის დამატებაზე პრეტენზია არ მაქვს. ჰო, რაც შეეხება წვას, არ ვგაზაობ გამომდინარე საწვავის ეკონომიიდან და წვავს (უფრო სწორედ ვაწვევინებ) ტრასაზე 10-11 , ხოლო ქალაქში 13-14 , ვასხავ მხოლოდდამხოლოდ FX -ს და მხოლოდდამხოლოდ რომპეტროლი. რავიცი , დავპოსტე მაინც, იქნებ ვინმეს აწყობს ესეთი ბარტერი , თქვენ თუარა ვინმე თქვენს ახლობელს. დამიკავშირდით ნებიმიერ დროს 899 550654 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ეხლა თქვენ ადარებთ იაპონურ 2.0-ს ამერიკულ 2.5-თან და რა პრინციპით ვერ ვხვდები
შეადერეთ იაპონური 2.5 ამერიკულ 2.5-ს თანაც სხვა თემაში ![]() |
|
|