![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://findarticles.com/p/articles/mi_qa38...le_skin;content
http://injector.ua/ru_analiz-razrejeniy.html http://www.autodata.ru/item.osg?idt=39&idn=1416 ეხლა ვნახე მე მაქვს დაბალი ვაკუუმი. -40 cmHg როცა მანუალში წერია -48 cmHg-ზე მეტი. საიდანაც გავიგე რომ ჰაერს იპარავს. ამ მარტივი ხელსაწყოთი უამრავი ძრავის პარამეტრი შეიძლება გაიგოთ. როგორია კოლცოები, კლაპნების პრუჟინები კარგია თუ არა და ა.შ. მოკლედ ერთერთი უძველესი და გამოცდილი მატორის დიაგნოსტიკის ხელსაწყოა. მირჩიეთ ეხლა რა ვქნა. პაუკი უნდა მოვხსნა და ერთი მოტეხილი ბოლტი ამოვიღო, ასევე ინთეიქი არის გახეული პატარაზე. ტურბინას რაც ეცმევა რეზინის როა, ეგ სად დავალატკინო? პ.ს ბოდიში კლავიატურა მიჭედავს და თემის სათაურში კოლექტორი უნდა დამეწერა. მოდერებს ვთხოვ თუ შეუძლიათ ჩაასწორონ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 6th June 2011 - 21:10) [snapback]278238[/snapback] Black Jo კი ძმა სახლში ვარ მარა ტელეფონი სხვაგან დამრჩა და სახლის ნომერზე დამირეკე. 596943 აუფ, ნახევარი საათი გელოდე და რო აღარ მომწერე გავედი სამსახურიდან, მეთქი დაურეკავ თქო, ნომერი გატიშული ქონდა... ![]() |
|
|
![]() ![]() |