![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ხალხო და ჯამაათნო, 97 წლიანი ფორიკის პატრონებო, ასევე მატორ გაკეთებული ფორიკის პატრონებო
![]() ![]() ვაპირებ დავიბრუნო ჩემი ძმის ყოფილი ფორიკა, 97 იანი ს/ტბ. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() მანქანას გავლილი აქვს 147K აქედან 20 K გავლილი აქყვს საქართველოში, 20K დან 19 K ჩემი ძმის ხელში ![]() მანქანას აქვს პორშინის ხმმა, ცივზეც და ცხელზეც კაკუნობს, თუმცა გაზაობა არ ეკლდა ამ მანქანას, და ჩემდა გასაკვირად მაინც ხოდზე იყო და ეხლაც იგივე ხოდზეა აბსოლიტურად, ჩემს იმპრეზა WRX ზე გვერდზე მომყვება. ვაპირებთ გაცვლას ლეგასში, და + გვიმატებს 300$ს... გაცვლის შემთხვევაში ვაპირებ დავშალო ძრავი და შევცვალო კლადიშები და ის აკაკუნებული პორშინი?! ანუ მინდა რომ დასტუკვას დავასწრო და გავხსნა მატორი, რომ გადავარჩინო ვალი და კიდევ ვინ იცის რა... შოთა ყველაზე მეტად შენი რჩევა მაინტერესებს..... და რა დამიჯდება მაგის რემონტი..... ველი თქვენს რჩევებს... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ratikobaxa
მე გირჩევ სენტიმენტებს თავი დაანებო და რეალურად შეხედო სიტუაციას ... მე უფრო რთული საკითხი მქონდა, ჩემი პირველი ფორიკა უფრო მიყვარდა და მინდოდა ვიდრე ახალი ჩამოსული ტაიპ M, და ის უკეთაც დადიოდა, თუმცა მაინც შეველიე ორივე 2001-იანი, ორივე მექანიკა და მგელი.. შენ რა 97-იანის დაბრუნებას ფიქრობ?? ![]() |
|
|