გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 16 2009, 10:28
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ახლა ვიქექებოდი ფორესტერი მანუალებში და ერთ საინტერესო რამეს წავაწყდი
2. ATF FILTER SA07692A2002 NOTE: ATF filter is maintenance free part. ATF filter needs replacement, when it has physically damaged or ATF leaked. ანუ თუ ფილტრი დაზიანებული არაა, გამოცვლა არ სჭირდებაო -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() |
Jun 14 2011, 13:46
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 100 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,025 |
მე ამ საქმეში დელიტანტი ვარ, მაგრამ რაც წავიკითხე, ცოტა არალოგიკურად მეჩვენება.
თუ ფილტრი არ გამოიცვალა, ისე რა აზრი აქვს კოლოფში ზეთის გამოცვლას და ჭუჭყიან ფილტრში ახალი ზეთის გაშვებას? ის ზეთი ხომ ისევ აკრიფავს იმ ჭუჭყს ნელ–ნელა?! თან რომ წერია თუ აკლია მაშინაცო და ზეთს გამოცვლის დროს ყოველთვის ცოტა აკლია. ძალიანაც რომ არ ეტყობოდეს, დანამდვილებით ვერავინ ვერ გეტყვის რომ არ აკლიაო, იმდენად შეუძლებელია მაგის დონის ზუსტად გაზომვა შუპით. თან ნებისმიერ ცვეთად და ცვლად მასალას თავისი ვარგისიანობის პერიოდი აქვს. თუ ზეთის ცვლა გათვლილია 50000 კილომეტრზე, ფილტრი მაქსიმუმ ორჯერ მეტზე იყოს გათვლილი, მერე ხომ დროს თავისი მიაქვს, ბოლო ბოლო თვითონ თუ არ გაიჭედა, რეზინის რაცა აქვს ის ნაწილი ხომ მაიც ფუჭდება დროტა განმავლობაში და სკდება. გაუჭვებს ადრე თუ გვიან და კიდევ მოგიწევს ზეთზე ჩალიჩი. ეხლა ვაპირებ ზეთის შეცვლას კოლოფში და ძალიანაც არ მინდა ფილტრისთვის ფულის დახარჯვა, მაგრამ მაინც მომიწევს. ჰო მართლა, თგეტაში ვფიქრობ გამოცვლას, 18–20 ლარი ღირს ლიტრი მეგუინის ზეთი + ხელობა და ფილტრი და რას ფიქრობთ, ნორმალურია? |
|
|
|
Jun 14 2011, 16:23
გამოხმაურება
#3
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 |
ციტატა(merab @ Jun 14 2011, 14:46) [snapback]280982[/snapback] მე ამ საქმეში დელიტანტი ვარ, მაგრამ რაც წავიკითხე, ცოტა არალოგიკურად მეჩვენება. თუ ფილტრი არ გამოიცვალა, ისე რა აზრი აქვს კოლოფში ზეთის გამოცვლას და ჭუჭყიან ფილტრში ახალი ზეთის გაშვებას? ის ზეთი ხომ ისევ აკრიფავს იმ ჭუჭყს ნელ–ნელა?! თან რომ წერია თუ აკლია მაშინაცო და ზეთს გამოცვლის დროს ყოველთვის ცოტა აკლია. ძალიანაც რომ არ ეტყობოდეს, დანამდვილებით ვერავინ ვერ გეტყვის რომ არ აკლიაო, იმდენად შეუძლებელია მაგის დონის ზუსტად გაზომვა შუპით. თან ნებისმიერ ცვეთად და ცვლად მასალას თავისი ვარგისიანობის პერიოდი აქვს. თუ ზეთის ცვლა გათვლილია 50000 კილომეტრზე, ფილტრი მაქსიმუმ ორჯერ მეტზე იყოს გათვლილი, მერე ხომ დროს თავისი მიაქვს, ბოლო ბოლო თვითონ თუ არ გაიჭედა, რეზინის რაცა აქვს ის ნაწილი ხომ მაიც ფუჭდება დროტა განმავლობაში და სკდება. გაუჭვებს ადრე თუ გვიან და კიდევ მოგიწევს ზეთზე ჩალიჩი. ეხლა ვაპირებ ზეთის შეცვლას კოლოფში და ძალიანაც არ მინდა ფილტრისთვის ფულის დახარჯვა, მაგრამ მაინც მომიწევს. ჰო მართლა, თგეტაში ვფიქრობ გამოცვლას, 18–20 ლარი ღირს ლიტრი მეგუინის ზეთი + ხელობა და ფილტრი და რას ფიქრობთ, ნორმალურია? აუცილებლად შეცვალე ფილტრი. უნდა ეწეროს ავტომატიკის ფილტრი. მე შევცვალე სამი დღის წინ თეგეტაში. ჩავასხი მოტულის Dexron III ლიტრი 19 ლარი ვერცხლის ბარათით. როგორც ვიცი ბოქსებშიც აქვთ ბიჭებს. მაგრამ მე მთლიანად გამოვცვალე აპარატით და ამიტომ მივაკითხე თეგეტას. |
|
|
|
PAINKILLER ავტომატიკის ფილტრის გამოცვლა არ სჭირდება!!! Jul 16 2009, 10:28
zimbo ანუ თუ დაზიანდა ან ... Jul 16 2009, 10:33
PAINKILLER
![]() ![]() |