IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ავტომატური გადაცემათა კოლოფი, ხმარების წესები
A-KO
გამოხმაურება Mar 8 2011, 15:48
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 15-February 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,839




პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი dry.gif ) და დიდად არ დავინტერესებულვარ მათი ხმარებით. ჩემს ახლანდელ ფორესტერს, (რომელის შეძენაში თქვენი რჩევები დიდად დამეხმარა და კიდევ ერთხელ მადლობა) ავტომატური კოლოფი აქვს, სამწუხაროდ ნორმალური მანქანა და მექანიკა ვერ ვნახე.. unsure.gif აქ ვკითხულობდი თემებს და ვერ ვნახე ჩემს კითხვებზე პასუხი. მინდა გითხრათ, რომ წინა ფორესტერს, (ამერიკული 1999წ L) რომელიც 4 წელი მყავდა, მექანიკური კოლოფი ქონდა და აქ ზოგიერთი რომ წერს, "სციპლენიის" პრობლემები აქვსო, სულაც არ იყო მასე 100000 მილზე გავყიდე rolleyes.gif
მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი:
შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში
მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო
ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო?
ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ?
წინასწარ მადლობა განათლებისთვის
ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი
პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია wink.gif ის მაგარი "პოზნია"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
levanisan
გამოხმაურება Jun 14 2011, 16:24
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




Dzia
და რა აზრი აქვს როდის გადაიტან D-ში თუ ტორმუზზე ფეხი გიდგას? wink.gif biggrin.gif
კარობკას ძალა არანაირ ვარიანტში არ ადგება და გინდა ასე გააკეთე გინდა ისე.
სიმართლე გითხრა არც დავკვირვებულვარ მე როგორ ვაკეთებ, მაგრამ სანამ რუჩნიკს ჩავწევ ყველა ვარიანტში ტორმუზზე მაქ ფეხი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzia
გამოხმაურება Jun 14 2011, 16:38
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 616
რეგისტრ.: 28-April 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,060




ციტატა(levanisan @ Jun 14 2011, 17:24) [snapback]281060[/snapback]
Dzia
და რა აზრი აქვს როდის გადაიტან D-ში თუ ტორმუზზე ფეხი გიდგას? wink.gif biggrin.gif
კარობკას ძალა არანაირ ვარიანტში არ ადგება და გინდა ასე გააკეთე გინდა ისე.
სიმართლე გითხრა არც დავკვირვებულვარ მე როგორ ვაკეთებ, მაგრამ სანამ რუჩნიკს ჩავწევ ყველა ვარიანტში ტორმუზზე მაქ ფეხი.

აი რა აზრი აქვს:
როცა გადმოიტან დ-ში, უნდა იგრძნო ბიძგი და მხოლოდ ამის შემდეგ აუშვა ფეხი ტორმუზს.
იმ დროში კი, რაც საჭიროა სელექტორის გადმოტანიდან ბიძგამდე, დაწევ რუჩნიკის. ეს არი და ეს wink.gif
ეს ჩვევად ჩამოყალიბდება და ამით დაზღვეული იქნები ფეხის ნაადრევად აშვებისაგან, რაც არასასიამოვნოა ავტომატური კოლოფისათვის.
უფრო მეტიც, როგორც ჩვენს რუს კოლეგებს უწერიათ, აღმართზე და დაღმართზე ზუსტად ესეთი თანმიმდევრობაა რეკომენდებული.
При остановке на уклонах следует нажать на педаль тормоза, перевести селектор в N, выжать ручник, отпустить педаль тормоза и только потом поставить селектор в P. Трогаться с уклона следует в обратном порядке. Выжать тормоз, поставить селектор в D, затем отпустить ручник и начать движение, перебросив ногу с тормоза на газ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
A-KO   ავტომატური გადაცემათა კოლოფი   Mar 8 2011, 15:48
nugo85  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge