![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი ![]() ![]() ![]() მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
Dzia
და რა აზრი აქვს როდის გადაიტან D-ში თუ ტორმუზზე ფეხი გიდგას? ![]() ![]() კარობკას ძალა არანაირ ვარიანტში არ ადგება და გინდა ასე გააკეთე გინდა ისე. სიმართლე გითხრა არც დავკვირვებულვარ მე როგორ ვაკეთებ, მაგრამ სანამ რუჩნიკს ჩავწევ ყველა ვარიანტში ტორმუზზე მაქ ფეხი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Jun 14 2011, 17:24) [snapback]281060[/snapback] Dzia და რა აზრი აქვს როდის გადაიტან D-ში თუ ტორმუზზე ფეხი გიდგას? ![]() ![]() კარობკას ძალა არანაირ ვარიანტში არ ადგება და გინდა ასე გააკეთე გინდა ისე. სიმართლე გითხრა არც დავკვირვებულვარ მე როგორ ვაკეთებ, მაგრამ სანამ რუჩნიკს ჩავწევ ყველა ვარიანტში ტორმუზზე მაქ ფეხი. აი რა აზრი აქვს: როცა გადმოიტან დ-ში, უნდა იგრძნო ბიძგი და მხოლოდ ამის შემდეგ აუშვა ფეხი ტორმუზს. იმ დროში კი, რაც საჭიროა სელექტორის გადმოტანიდან ბიძგამდე, დაწევ რუჩნიკის. ეს არი და ეს ![]() ეს ჩვევად ჩამოყალიბდება და ამით დაზღვეული იქნები ფეხის ნაადრევად აშვებისაგან, რაც არასასიამოვნოა ავტომატური კოლოფისათვის. უფრო მეტიც, როგორც ჩვენს რუს კოლეგებს უწერიათ, აღმართზე და დაღმართზე ზუსტად ესეთი თანმიმდევრობაა რეკომენდებული. При остановке на уклонах следует нажать на педаль тормоза, перевести селектор в N, выжать ручник, отпустить педаль тормоза и только потом поставить селектор в P. Трогаться с уклона следует в обратном порядке. Выжать тормоз, поставить селектор в D, затем отпустить ручник и начать движение, перебросив ногу с тормоза на газ. |
|
|
![]() ![]() |