![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი ![]() ![]() ![]() მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,163 რეგისტრ.: 22-March 11 მომხმარებელი № 1,922 ![]() |
ზოგადად გადავავლე თემას თვალი და კი წერთ რო კლასიკური ვარიანტია ესა ისა ესე უნდა იყოს მარა ვინც ეგრე არ აკეთებს რამე პრობლემ ამოსვლია ოდესმე ? მე როცა მამაჩემის მანქანაზე დაჯდომა მიწევს P შია დატოვებული ურუჩნიკოდ დავქოქავ დავაწვები ტორმუზს და ან დ ეში ვაგდებ თU წინ მივდივარ ან თU ზანიდ რ და მე ხშირად ვერ ვხვდები ზარულომ მარა იგივეს აკეთებს მამაჩემიჩ და ბევრი ჯგუფელიც და ჯერ არაფერი მოსვლიათ კარობკებზე თუ ეს ფორესტერის დაავადება =D ?
-------------------- (S)სასტიკად (T) თე...ლი (I) იაპოშკა =))))
|
|
|
![]() ![]() |