![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
გამარჯობათ, მოგესალმებით ყველას ფორუმის ახალი წევრი.
მყავს 2.5 იანი ფორესტერი, მიწვავს 13 ლიტრს, ჩეკი ანთებს უკანა ლამბდა ზონდის გამო. მაინტერესებს მსგავსი მანქანებზე ვის რამდენს უწვავს და ღირს თუ არა ესეთ ხარჯზე ლამბდას გამოცვლა, რაც დაახლოვებით მე თითონ რომ ჩამოვიტანო 150$ ჯდება. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ბენზინის წვაზე კომენტარი უნდა გავაკეთო, დემოკრატიაა და უნდა ვთქვა
![]() ამის წინ ნათურის ანთების თანავე ჩავასხი ვისოლის 20 ლ სუპერი, გამატარა 116 კმ და ნათურა აინთო. შედეგი ძალიან ცუდია. ეგრევე მივედი, ჩავასხი 25 ლიტრი ბენზინი, ანთებიდან ერთი 2 კმ გავიარე. 25 ლიტრის ჩასხმის მერე სულ მცირე 25+7 ლიტრი ხომ მაინც უნდა ყოფილიყო ბაკში. ხოდა ისარი შუაზე ოდნავ დაბლა გაჩერდა. ან ზამთარი უფრო მოსწონდა ჩემს მანქანას წვის ამბავში, ან ბაკის ისარს არ უნდა ვენდო, ან ძალიან ნაგლად იტყუებიან. მანქანას ყველაფერი შევუცვალე და წვა მოიმატა ბლიად. რომ ვიყიდე 14-ს წვავდა, და ეხლა 17 ლიტრამდე ადის ბლიად. გაზაფხულზე პირიქით უნდა მოეკლო. |
|
|
![]() ![]() |