![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 15th June 2011 - 15:49) [snapback]281531[/snapback] სტარტიდან უჭირს ხო? რატომ უნდა უჭირდეს სტარტიდან, დაატრიალე შენც კიდევ 4000 აბაროტი სტარტზე და ორივე დატრიალდება... ავტომატიკასაა რომ ვერაფელს მოუხერხებ თორე მექანიკა რულამს ![]() ციტატა(gentoo @ 15th June 2011 - 15:49) [snapback]281531[/snapback] ანუ ვთქვათ თუ მივგორავ ჩვეულებრივად და უცბად ჩავაჭირე power რეჟიმში, კიკდაუნს ხო გააკეთებს მეორეში და ლაგ ზონა მაინც აქვს? კიკს გააკეთებს რათქმაუნდა და ლაგიც იქნება რათქამუნდა, მერე არანაირი ლაგი არ არის და ვაბშე რა საჭიროა მაინც არ მესმის ეგ ბიტურბო ![]() როცა პირველ სიჩქარეს გააწურენიბე მარტო მაშIნ არის ტურბინებ შორის გადართვისას ლაგი, მეორეში რომ ჩააგდებ მიდის ლაგის გარეშე, მესამეც და მეოთზეც, მთავარია ბოლომდე დაატრიალებინო რომ ორივე ტურბინა დაიქოქოს და სხვა დანარჩენი სიჩქარეები ლაგის გარეშეა ![]() |
|
|
![]() ![]() |