გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
May 10 2009, 20:43
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 |
სერიოზული პრობლება ყოფილა ამერიკიდან ჩამოსულ მანქანებზე ბოლტების და გაიკების მოშვება. ბოლო შეხვედრაზე ხო ნახევარი კლუბი ვეწვალეთ ჩემ დეტონაციის დაჩიკის ბოლტს, დღეს კიდე ყუმბარის გამოსაცვლელად ვაზს ვეწვიე. ჩემმა ყუმბარამ ვაზ-ის ერთადერთი 22 იანი კლუჩი შეიწირა. ხოდა ეგრე წამოვედი ძველი ყუმბარით. თუმცა დეტონაციის დაჩიკის ბოლტი მოუშვეს წარმატებით.
მოკლედ აბა ვინმემ რამე თუ იცით ჩაჟანგებული ბოლტების მოშვებაზე დაწერეთ. ისე ჟანგი არსად ჩანდა ინ ბოლტთან რაც ვერ მოუშვეს მაგრამ მაინც, პირობითად ჩაჟანგებული ვუწოდოთ. |
|
|
|
![]() |
May 11 2009, 01:26
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ჰეეე რა სითხე სა სპრეი უშველის ამერიკულ ჟანგებს? ჩემი უკანა სტუპიცის გამოცვლა მთელი ისტორია იყო, ყველანაირი სითხე და სპრეი ვცადე და როგორც იქნა გაიკა მოვხსენი მაგრამ ნაადრევი აღმოჩნდა ჩემი სიხარული. შტანგები(გიტარები) რითიცაა დამაგრებული სტუპიცაზე ის ბოლტი ვერანაირად ვერ გამოვიღე, ავტოგენით გავაცხელე კი არა სულ გამოვწვი მაგრამ სულ ტყუილად. პრინციპში მე სტუპიცას მაინც ვცვლიდი და ამიტომ მარტო იმ გრძელი ბოლტისთვისდა შტანგებისთვის ვჩალიჩობდი. ამიტომ მერე პრესის ქვეშ დავდე და თან ავტოგენით ვაცხელებდით, შედეგად სტუპიცა გატყდა ბოლტი მაინც არ გამოვიდა. საბოლოოდ სტუპიცა გავჭერი და ისე გამოვაძრე. ყველაფერ ამას 2 დღე, 20 ლიტრი ბენზინი და დიდი რაოდენობით ნერვები შევწირე. ამ 2 დღი განმავლობაში ალბათ 200-ჯერ მოვიხსენიე ამერიკელები და მათი დედები.
|
|
|
|
zimbo ამერიკული ჟანგი May 10 2009, 20:43
RACKER
![]() ![]() |