![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და
XT-ს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 94 რეგისტრ.: 22-April 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,975 ![]() |
ხალხო,
დავიჯერო დიფერენციალს არ აქვს რაიმე საიდენტიფიკაციო ნომერი, რომლითაც სადმე ამოვიკითხავთ რა ტიპისაა ესა თუ ის კონკრეტული დიფერენციალი? მე მყავს 2000–ში გამოშვებული (ვინით 2001 წლის მოდელია) ამერიკული მექანიკა ფორიკა L და ამაზე რა დიფერენციალი იქნება? ბლოკირება მაქვს საერთოდ თუ "ბლოკირება არა ქლიბი"???? ![]() |
|
|
![]() ![]() |