![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 259 რეგისტრ.: 16-October 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,523 ![]() |
ნიკი:achsub
სახელი:achi გვარი:eqizashvili მანქანა:nissan skyline წელი:1996 ფერი:ბადრიჯნის ფერი დამატებითი მონაცემები მანქანაზე:გაძეძგილია სპორტული ნაწილებით,79 000 k/m... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,266 რეგისტრ.: 16-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 635 ![]() |
კაი სანამ ეგ შემოვა მე დავდებ სურათებს , და შეცდომაა, გარბენი აქვს 69 000კმ
![]() ![]() ![]() მონაცენები, უყენია შემდეგი წიუნინგ დეტალები, KKR430 turbo charjer, Front Intercooler, Blitz Air Filter, Mechanical Boost controler, Boost gauge, Oil temperature, Fuel pressure regulator, Turbo Timer, Nismo Exhaut System, BOV, ძრავში კოვანი პორშინები, ყველა პრაკლადკა, კოლიცო, სალნიკი, შეცვლილია, ძრავი მილიმეტრების სიზუსტითაა აწყობილი და 9K აქვს გავლილი სტოკ ბუსტზე, ასევე ძალიან მაგარი პადვესკა, ბლოკირებაც იაპონიაშივე იქნება გაკეთებული, სტოკი ნამდვილად არაა, ჯერ მეტი არაფერი მახსენდება და გეტყვით თუ რამეა ![]() ამ ბოლო დროს დადგა მექანიკური კონტროლერი და ბუსტავს 0.9 ბარს და ჩვენი ვარაუდით 330-340 ცხენი უნდა ჰქონდეს, რადგან E46 M3-ს ასწრებს, მალე დადგება რაიმე კარგი კომპიუტერი და დანასტროიკდება, შემდეგ 400+ ცხენს ველოდებით, რესურსი აქვს საკმაოდ დიდი, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ციტატა(badri @ Jun 28 2011, 18:05) [snapback]286813[/snapback] კაი სანამ ეგ შემოვა მე დავდებ სურათებს , და შეცდომაა, გარბენი აქვს 69 000კმ ![]() ![]() ![]() მონაცენები, უყენია შემდეგი წიუნინგ დეტალები, KKR430 turbo charjer, Front Intercooler, Blitz Air Filter, Mechanical Boost controler, Boost gauge, Oil temperature, Fuel pressure regulator, Turbo Timer, Nismo Exhaut System, BOV, ძრავში კოვანი პორშინები, ყველა პრაკლადკა, კოლიცო, სალნიკი, შეცვლილია, ძრავი მილიმეტრების სიზუსტითაა აწყობილი და 9K აქვს გავლილი სტოკ ბუსტზე, ასევე ძალიან მაგარი პადვესკა, ბლოკირებაც იაპონიაშივე იქნება გაკეთებული, სტოკი ნამდვილად არაა, ჯერ მეტი არაფერი მახსენდება და გეტყვით თუ რამეა ![]() ამ ბოლო დროს დადგა მექანიკური კონტროლერი და ბუსტავს 0.9 ბარს და ჩვენი ვარაუდით 330-340 ცხენი უნდა ჰქონდეს, რადგან E46 M3-ს ასწრებს, მალე დადგება რაიმე კარგი კომპიუტერი და დანასტროიკდება, შემდეგ 400+ ცხენს ველოდებით, რესურსი აქვს საკმაოდ დიდი, მაგარი მანქანააა კაი რაღაცეები უყენია ![]() |
|
|