![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
მოკლედ ეხლა შემოვედი სახლში დაღლილი და გაცეცხლებული, კახეთიდან თბილისამდე პერებოით და ბუთქუნ-ბუთქუნით ვიარე. ნახადუ სადღაც 100-ით მივდიოდი და დაეწო წარტყმები, გაზზე დაჭერისას ძიორგანიები ქონდა უფრო ჩაჭერისას კი ისვროდა, მატორიდან ბუთქუნი ისმოდა. შეგახსენებთ რომ ჩემი ფორიკა გაზზეა და ეგრევე გაზზს დავაბრალე, თუმცა აღმოჩნდა რომ ბენზინზეც პერებოი აქვს და ბუთქუნებს, მთლად ისე არა მაგრამ საკმაოდ.
თავიდანვე ვიფიქრე სვეჩის პრავოდკაზე, სახლში სიბნელეში შევამოწმე და დენი არ გადააქვს, პრავოდკა რაც შევცვალე 1000 კმ. მაქვს გავლილი, (ოღონდ მეორადი დავაყენე) იმ დროს შევცვალე სვეჩებიც და დავაყენე პულსტარები რომელმაც მანქანა მოაცოცხლა. ეხლა რაც გავაკეთე დაქოქილზე სათითაოდ გავაძვრე ბაბინასთან პრავოდკა და თითქოს ყველა სვეჩი მუშაობს. ასევე დაქოქილზე ჩავხსენი ვოზდუხამერი და მანქანა ჩაქვრა (ანუ ესეც მუშაობს ხო?) ჩეკს არ ანთებს! მე მაინც პრავოდკას ვაბრალებ, ხვალ სახლში უნდა მოვძებნო და ძველი დავაყენო, ვნახო რას იზამს. რა შეიძლება იყოს? აბა გამოთქვით მოსაზრებები, მადლობა ყველას წინასწარ! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 5th July 2011 - 16:37) [snapback]289428[/snapback] სულ ტყუილად მაგრამ ეს მაინც არაა კავშირში წვის ტემპერატურასთან. აქ უფრო საინტერესეოა რა ტემპერატურას გამოყოფს გაზი წვის კალემრაში, ანუ პორშინის მუშა სვლისას რამდენია ტემპერატურა წვის წვის კამერაში მე მგონი თბილისის განთქმული გაზავიკებიც კი ვერ გასცემენ მაგას პასუხს ? ![]() ისე საინტერესოა ... http://www.engineeringtoolbox.com/fuels-ig...ures-d_171.html აი ამას მივაკვლიე, მაგრამ აქ წერია რომ ისკრის გარეშე, ბუნებრივად საკმარისი ტემპერატურაო. Каждый топлива должны быть приведены выше его температуры зажигания для запуска процесса сгорания . Соответствующее соотношение воздух-топливо является и необходимым. Минимальная температура воспламенения при атмосферном давлении для некоторых веществ, являются: углерода 400 С бензин 260 C водорода 580 C окиси углерода 610 C метан 630 C ბუნებრივი აირის აალების ტემპერატურა დაახლოებით 1,200° ფარენგეითია – გაცილებით მაღალი ბენზინთან შედარებით, რომელიც 600° ფარენგეითით იწვის. ესეც ასე !!! ![]() ![]() |
|
|